• Oh my gosh hartverzakking hier ahh ik ben helemaal in shock.

    Ik zat gewoon achter de laptop op m'n kamer, alles was stil, vallen ineens alle boeken van m'n boekenplank af! Inclusief wat beeldjes die erop stonden.. nu zijn 2 beeldjes kapot.. van de 3. En alle boeken liggen verspreid op de grond. En dat terwijl niemand iets deed of er geen wind was ofzo, gosh ik schrok me helemaal de pleuris!

    wat is jullie ultieme SHOCK moment? x'D

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 17:08 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Dat had ik ook een keer!
    Drie jaar geleden of zo, ik zette een boek op de plank boven mijn bed, draaide me om en toen was ie blijkbaar gevallen, maar hij lag voor me, maar dat kon helemaal niet D:
    Ik heb echt vijf minuten naar dat boek lopen staren, lol.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    iPotter schreef:
    (...)
    Wel, dan vind vogels nog slimmer dan insecten. Als er zo'n bij op mijn raam zit en ik zet dat open, gaat die bij vaak nog heel lang tegen het raam vliegen, terwijl hij zo buiten kan. :c


    Jaa, klopt. Of het ligt gewoon aan het raam 0.o want auto's hebben ook ramen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    Jaa, klopt. Of het ligt gewoon aan het raam 0.o want auto's hebben ook ramen.

    Hé? Wat ligt aan het raam? (A)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Toen mijn crush opeens tegen me aanknalde, toen kreeg ik een schrikmoment.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik was ooit eens alleen thuis. Het was echt heel stil en opeens vliegt er een vogel tegen het raam. Ik schrok me echt dood Ö


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dat is eng, bij mij viel m'n dvd speler eeind van m'n TV op die 1,5 meter hoog hing ofzo. Ik lag in bed en het was helemaal stil, ik was zo bang.
    En de dvd speler was kapot.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eehg.. ik schrik veeel; als het brood uit te broodrooster vliegt, als mijn franslerares begint te schreeuwen, als mijn kat opeens mijn hand aanvalt, als iemand tegen me begint te praten terwijl ik nadenk etc... laatst schrok ik me dood van niets. dat was wel een hele mooie actie.


    i put the fun in funeral

    Ik was bij een vriendin, en der moeder was er niet, de telefoon ging, We waren alleen thuis met haar zusje er bij, en we zitten met zijn 3en tv te kijken, en toen ging dus de telefoon, Mijn vriendin was te laat en keek wie der gebeld had. Der moeder. Dus ze belt dat nummer terug, rinkelt de telefoon van der moeder op het kastje naast de telefoon :| Scary, ze begon hard te gillen, en we hebben alles gecheckt en niemand heeft aan die telefoon gezeten en hij heeft TOCH gebeld, Ik durf nooit meer daar naar binnen :O

    Als mijn neefje van 11 heel stiekem het huis binnen sluipt en mij laat schrikken. Dat is me nu al zó vaak overkomen, maar ik blijf er enorm van schrikken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oh haha dan zou ik me ook verschrikken ze o.o