• Oh my gosh hartverzakking hier ahh ik ben helemaal in shock.

    Ik zat gewoon achter de laptop op m'n kamer, alles was stil, vallen ineens alle boeken van m'n boekenplank af! Inclusief wat beeldjes die erop stonden.. nu zijn 2 beeldjes kapot.. van de 3. En alle boeken liggen verspreid op de grond. En dat terwijl niemand iets deed of er geen wind was ofzo, gosh ik schrok me helemaal de pleuris!

    wat is jullie ultieme SHOCK moment? x'D

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 17:08 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Er vloog een vogel tegen het raam aan laatst, heel hard, en toen was hij dood.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Haha, dat kan ik me voorstellen. :'D En eh, ik weet niet meteen iets.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik háat dat soort momenten ;x

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 17:10 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik fietste en toen vloog er precies een vogel voor me, en werd hij meteen geraakt door een auto =C.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Stray schreef:
    Er vloog een vogel tegen het raam aan laatst, heel hard, en toen was hij dood.

    R.I.P bird

    ik krijg altijd een hartverzakking als mijn vader opeens in mijn kamer is terwijl ik hem niet heb gehoord


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Toen ik rustig zat te ps3en twee jaar geleden en mijn hamster zijn kooideur opentrapte en heel kalm naar buiten wandelde. Alleen zit zijn kooi anderhalve meter boven de grond en viel ie naar beneden O-O


    quidquid excusatio prandium pro

    Lickilicky schreef:
    Ik fietste en toen vloog er precies een vogel voor me, en werd hij meteen geraakt door een auto =C.


    oeh, ik ben niet de enigste met een "vogel schrik moment" (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    Er vloog een vogel tegen het raam aan laatst, heel hard, en toen was hij dood.

    Daar moest ik om lachen, bedankt. x']

    LOL Dancingdead, same here! Mijn vader komt ook altijd super rustig -niet dus- de kamer binnen stormen.. en ik hoor 'm nooit de trap op komen lopen!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    DeSlenderman schreef:
    Toen ik rustig zat te ps3en twee jaar geleden en mijn hamster zijn kooideur opentrapte en heel kalm naar buiten wandelde. Alleen zit zijn kooi anderhalve meter boven de grond en viel ie naar beneden O-O

    Hij leeft nog wel toch. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Stray schreef:
    (...)

    oeh, ik ben niet de enigste met een "vogel schrik moment" (:


    Indeed :'D. Vogels zijn gewoon eng :C


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    (...)

    Indeed :'D. Vogels zijn gewoon eng :C


    Daar sluit ik me volkomen bij aan, ze zijn vaak ook spastisch. Ik bedoel wie vliegt er nou tegen een raam? Of tegen een auto?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hij leeft nog wel toch. D:


    Nee, hij is al ruim twee jaar dood xD Overleed twee maanden daarna aan oogkanker :C
    Maar hij had niks van de val. Hij ging gewoon rustig verder wandelen.

    Maarja, zo heb ik dus ontdekt hoe t kwam dat ik hem eerder sochtends in het barbiehuis van mijn zusje had teruggevonden, hij brak zijn kooi gewoon open xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Toen mijn broertje beneden, zonder mijn weten, aan het voetballen was in de huiskamer en de lamp van het plafond af schoot. Ik hoorde een knal en daarna allemaal scherven rinkelen, ik schrok me dood. Ik dacht natuurlijk meteen aan een inbreker of iets ergs. ;$

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 17:15 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Stray schreef:
    (...)

    Daar sluit ik me volkomen bij aan, ze zijn vaak ook spastisch. Ik bedoel wie vliegt er nou tegen een raam? Of tegen een auto?

    Wel, dan vind vogels nog slimmer dan insecten. Als er zo'n bij op mijn raam zit en ik zet dat open, gaat die bij vaak nog heel lang tegen het raam vliegen, terwijl hij zo buiten kan. :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Stray schreef:
    (...)

    Daar sluit ik me volkomen bij aan, ze zijn vaak ook spastisch. Ik bedoel wie vliegt er nou tegen een raam? Of tegen een auto?


    Uh... een vogel xd? Maar ja inderdaad, een keer op school vlogen er ook een paar vogels tegen het raam aan en een keer zag ik er een tegen een boom aanknallen :'D


    Every word written is a victory against death | Michel Butor