• In November begint National Novel Writing Month weer en dat betekend dat deelnemers zich vóór 1 november kunnen inschrijven op hun site.
    Je krijgt geen prijzen, je hoeft het verhaal niet te laten zien aan anderen maar je kan "winnaar" worden door de quota van 50.000 woorden te halen in die korte tijd. Het is daar echt de bedoeling om te schrijven voor je zelf. Natuurlijk is het ook leuk om het resultaat op Quizlet te zetten (dacht ik). Maar volgens mij weet niemand hier van NaNoWriMo. Het goal is moeilijk om te halen maar je krijgt via e-mail als je wilt pep-talks en tips toegestuurd. En het is de bedoeling dat je pas begint te schrijven wanneer de maand begint en je geen zorgen moet maken over spellingsfouten etc want dat kan je naar 30 November controleren. Het is een non-profit organisatie die staat voor het behoud van literatuur en het schrijven en ze bestaan vooral door donaties die soms gegeven worden. Het is vooral bekend in Amerika/Engeland en sommige grootse schrijvers hebben er aan mee gedaan. Er zijn ook verhalen van mensen die nu eindelijk een verhaal konden afmaken en het ook écht gepubliceerd hebben.

Dus mijn vraag is dus eigelijk; Kan er misschien "Reclame" gemaakt worden voor NaNoWriMo op Quizlet (door bijv. het in de Nieuwsbrief te zetten of zoiets dergelijks)? Of is er een manier om mensen meer geïntreseerd te krijgen voor NaNoWriMo? Het is voornamelijk om echt beter te worden in het schrijven zelf.

(meer informatie op de website; http://www.nanowrimo.org/nl)

Hier zijn de verdere NaNoWriMo topics:
    Klik (Edhelia)
    Klik (Hel)

[ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:22 ]

Ordo ab Chao

Ik heb pas 58 woorden. Simpel zat, het begin is gewoon kut.

"Ignite, my love. Ignite."

Lol, ik heb me aangemeld maar ik krijg vet vaak foutmeldingen. :')

Life is hard and then we die

Ik heb nu 1730 woorden, dus ik loop goed op schema (A)

SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

ik zit nu al dingen te schrappen en te veranderen... dit gaat nog lang duren
    Ben gelukkig morgen al na het vierde uur uit, komt goed uit

Ordo ab Chao

Hel schreef:
    (...)

waarom zou je die niet op Q zetten?

Gewoon uit angst dat iemand ermee vandoor gaat. Het is een keer gebeurd met een fanfictie verhaal van mij hier op Quizlet. Niet iedereen is zo, dat snap ik. Alleen ik ben er toch steeds bang voor.

And now we're counting down to Phase Zero.

LostPromises schreef:
    (...)
    En waarom niet dan?

Omdat ze vindt dat ik het , als het klaar is, uit moet printen en er iets mee moet gaan doen. En dat kan niet als het online is

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Ik zet het denk ik wel op Quizlet, maar ik weet het nog niet zeker. Ik heb niet de intentie om er iets mee te doen en daarmee is dit het enige publiek dat ik wel kan bereiken.
    Maar ik vind het denk ik ook wel eens leuk om een verhaal echt voor mezelf te houden en het niet lukraak ergens weg te zetten.
    Ik zie nog wel. Eerst het verhaal schrijven. :'D

I can't even think straight.

Joyable schreef:
    (...)

Gewoon uit angst dat iemand ermee vandoor gaat. Het is een keer gebeurd met een fanfictie verhaal van mij hier op Quizlet. Niet iedereen is zo, dat snap ik. Alleen ik ben er toch steeds bang voor.

Wat verschrikkelijk... zielig gewoon, van die persoon. Ik bedoel, iemand anders' story jatten? Da's echt sneu.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Nog veel succes iedereen! :'D

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Wiarda schreef:
    (...)
    Wat verschrikkelijk... zielig gewoon, van die persoon. Ik bedoel, iemand anders' story jatten? Da's echt sneu.

Best wel ja. Bah, schrijf je eigen verhalen of doe het helemaal niet. (cat)

yeah
    mijn doel voor vandaag gehaald
    Mijn eerstehoofdstuk is af met 1844 woorden
    Zal ik anders een algemeen topic hier over maken? Aangezien dit nog steeds bij suggesties staat en bijna vol is
    Dan kan je zien wie er allemaal mee doet enzo

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

FinnickOdair schreef:
    yeah
    Zal ik anders een algemeen topic hier over maken? Aangezien dit nog steeds bij suggesties staat en bijna vol is

Ja, leuk! Doe maar :3

FinnickOdair schreef:
    yeah

Zet je er dan ook de namen neer?

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

FinnickOdair schreef:
    yeah

Doenn :3

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Is het trouwens de bedoeling dat je in het Engels schrijft?

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.