• De stelling van vandaag luidt:
    Er moeten audities komen voor straatmuzikanten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha,ik zie het al helemaal voor me: "heeft u de street factor?"
    Oneens, wat heeft dat nou weer voor zin.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    je kunt in deze tijd nooit meer iets spontaans doen, oneens


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Straat muzikanten kunnenook gewoon meedoen aan een auditie van xfactor of hollands got talent
    dan zou er ook alleen maar audities moeten zijn voor meiden appart en jongens :S
    -oneens-

    Wie is de beste traat muzikant ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NOH, wat heb je dan voor beloning? x:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    WTF is dit voor stelling? Oneens, ze kunnen toch meedoen aan Hollands Got Talent, ..

    oneens, straat muzikanten proberen denk ik niet gelijk beroemt te worden. en als ze dat wel willen kunnen ze ook meedoen met xfactor ofzo.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Daystar schreef:
    Straat muzikanten kunnenook gewoon meedoen aan een auditie van xfactor of hollands got talent
    dan zou er ook alleen maar audities moeten zijn voor meiden appart en jongens :S
    -oneens-


    Whaha dat dus!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oneens, niet alles is xfactor/ Hollands got talent/ The voice..


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Oneens. Straatmuzikanten zijn straatmuzikanten for a reason. Als ze beroemd zouden willen worden, zouden ze allang audities hebben gedaan enzo.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als ze dan uit de metro blijven met hun herrie vind ik het allang best. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    WTF?!?!?!?!
    wat is dit nou weer voor stelling.
    1 waarom denk je dat ze straatmuziekant zijn?
    2 de meeste straatmuzikanten hebben geen eens een vergunning om daar muziek te maken
    3 de meeste zijn illigaal in nederland
    4 als ze aan een talentenjacht willen meedoen beslissen ze dat zelf wel
    5 de meesten kunnen nieteens goed zingen
    5.2 dan komen ze dus niet door de audities heen en gaan ze zonder vergunning op straat muziek maken.moet de politie komen om ze weg te halen.en dan krijg je ruzie

    Duh!(cool)

    Oneens


    Olive

    endoflove schreef:
    WTF?!?!?!?!
    wat is dit nou weer voor stelling.
    1 waarom denk je dat ze straatmuziekant zijn?
    2 de meeste straatmuzikanten hebben geen eens een vergunning om daar muziek te maken
    3 de meeste zijn illigaal in nederland
    4 als ze aan een talentenjacht willen meedoen beslissen ze dat zelf wel
    5 de meesten kunnen nieteens goed zingen
    5.2 dan komen ze dus niet door de audities heen en gaan ze zonder vergunning op straat muziek maken.moet de politie komen om ze weg te halen.en dan krijg je ruzie

    Duh!(cool)


    Dat is nou nog eens een punt maken..


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Oneens, weetje hoeveel mensen dat zijn :|


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.