• Ik word helemaal gek van alles.
    Van mezelf, van mijn klas, van mijn onzekerheden, van mijn gepieker, ga zo maar door.

    Ik voel me nu al een paar maanden gewoon ziek. Ziek van alles wat me dwars zit. Ik heb buikpijn, zo erg dat ik gewoon sommige dingen niet meer durf te doen. Tranen prikken 24/7 achter mijn ogen.
    Ik word gestoord.

    Dankjewel voor het lezen van dit zeik topic


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jij voelt je dus precies zoals ik me voel

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 22:13 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ahh, sarita, als je wilt praten, je mag me altijd pb'en ofzo hoor!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik herken me echt in je. Ik durf 's avonds niet meer te gaan slapen, puur omdat ik bang ben dat ik ga piekeren. Ik ben hardstikke onzeker. Ik heb écht een kutklas. En ik vind mezelf echt mega irritant. Vreselijk.
    We komen er wel boven op meis. <3
    Als je wilt kan je me altijd pb'en als je wilt praten. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Negligible schreef:
    Jij voelt je dus precies zoals ik me voel


    Has no one told you she's not breathing?

    Rustig 'an. 't Is nog maar een paar jaar. Ik werd in elkaar geramd door klasgenoten omdat ze racistisch waren (Ik ben half-Servisch), en omdat ze me te dik vonden. Nu ben ik de gelukkigste persoon ooit omdat ik de laatste twee jaren van de middelbare school die aarzen heb genegeerd, en ze het niet meer leuk vonden me te pesten of iets dergelijks. Zelfs negeren was niet meer leuk voor ze. Onzekerheden; set them aside! Niemand is perfect in dit tijdperk waar iedereen perfect moet zijn. Je bent beter dan de mensen die je je slecht laten voelen. Onthoud dat.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb me ook heel lang zo gevoeld! ik heb met de nodige professioneel hulp ervan af gekomen!


    Better a witty fool than a foolish wit

    Poseidon schreef:
    Ik herken me echt in je. Ik durf 's avonds niet meer te gaan slapen, puur omdat ik bang ben dat ik ga piekeren. Ik ben hardstikke onzeker. Ik heb écht een kutklas. En ik vind mezelf echt mega irritant. Vreselijk.
    We komen er wel boven op meis. <3
    Als je wilt kan je me altijd pb'en als je wilt praten. (:



    Ik heb een kutklas met alleen maar van die mensen die zichzelf beter vinden als ze iemand anders er onder uit haalt.
    Ik ben vreselijk onzeker maar dat heeft niemand door waardoor ze mij juist nog meer treiteren. Ik ben gewoon bang voor het aankomende schooljaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Puberteit he meis! Altijd zo rot :(

    Je mag me altijd Pb-en als je wat kwijt wilt :)
    Sterkte! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    HeyApple schreef:
    (...)


    Ik heb een kutklas met alleen maar van die mensen die zichzelf beter vinden als ze iemand anders er onder uit haalt.
    Ik ben vreselijk onzeker maar dat heeft niemand door waardoor ze mij juist nog meer treiteren. Ik ben gewoon bang voor het aankomende schooljaar.

    Maar jij bent beter dan hen. Dat weet je ook, en je moet je niet onzeker voelen. Gewoon denken dat jij een betere persoon bent dan zij, en dat ze op hun vervolgopleiding de mist in gaan met hun gedrag. Heb 't al zo vaak gezien, dat het gewoon hilarisch is. Het meisje dat mij het meeste pestte werkt nu in de tomatenkassen omdat ze haar van school hebben getrapt ivm haar gedrag tegenover iedereen. Dat is wat ik leuk vind om te zien. De rest van haar leven heeft ze verpest omdat ze mensen zoals jij treiterde.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 22:19 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HeyApple schreef:
    (...)


    Ik heb een kutklas met alleen maar van die mensen die zichzelf beter vinden als ze iemand anders er onder uit haalt.
    Ik ben vreselijk onzeker maar dat heeft niemand door waardoor ze mij juist nog meer treiteren. Ik ben gewoon bang voor het aankomende schooljaar.

    Ik zit alleen maar met sletjes, arrogante kinderen en kakkers. Dus het komt overeen. :\


    your eyes are like stars in the night.

    Helemaal precies hetzelfde gewoon hier. Elke keer als iemand boos op me wordt, elke keer als iemand me iets negatiefs vertelt, ik heb gewoon telkens het idee dat ik moet janken. Ik klap dicht, ik negeer, ik zeg niets meer en ik kan dat echt maanden volhouden. En dat doe ik ook, ik houd dit gedrag al maanden vol. Ik wil gewoon een beetje rust... maar ik blijf maar steeds voor anderen kiezen waardoor ik nooit is zelf echt tot rust kan komen.
    Ik snap het, ik snap het echt.


    Life is hard and then we die

    BEARD schreef:
    (...)
    Maar jij bent beter dan hen. Dat weet je ook, en je moet je niet onzeker voelen. Gewoon denken dat jij een betere persoon bent dan zij, en dat ze op hun vervolgopleiding de mist in gaan met hun gedrag. Heb 't al zo vaak gezien, dat het gewoon hilarisch is. Het meisje dat mij het meeste pestte werkt nu in de tomatenkassen omdat ze haar van school hebben getrapt ivm haar gedrag tegenover iedereen. Dat is wat ik leuk vind om te zien. De rest van haar leven heeft ze verpest omdat ze mensen zoals jij treiterde.


    Ik weet het nog twee jaar en dan mag ik eindelijk mijn sport opleiding doen. Ik zit er al aan te denken om naar de school hier in het dorp te gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zo voelde ik me laatst ook, nog een geluk dat ik het dekbed net door midden kan scheuren.

    Stort je op school. Dat werkt bij mij altijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    Helemaal precies hetzelfde gewoon hier. Elke keer als iemand boos op me wordt, elke keer als iemand me iets negatiefs vertelt, ik heb gewoon telkens het idee dat ik moet janken. Ik klap dicht, ik negeer, ik zeg niets meer en ik kan dat echt maanden volhouden. En dat doe ik ook, ik houd dit gedrag al maanden vol. Ik wil gewoon een beetje rust... maar ik blijf maar steeds voor anderen kiezen waardoor ik nooit is zelf echt tot rust kan komen.
    Ik snap het, ik snap het echt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat heb ik de afgelopen twee jaar dus ook gehad, en waarschijnlijk dit jaar weer zodra school begint.
    Maar in ieder geval sterkte!


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*