• & nu wil ik een topic over South Park.
    Discuss anything South Park related. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh my god, they killed Kenny! You bastards! :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Screw you guys, I'm going home! 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haha, dat keek ik vroeger altijd xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hahaha cool :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Snivellus schreef:
    Haha, dat keek ik vroeger altijd xD


    Ik nog steeds. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.




    None but ourselves can free our minds.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind dat echt dom :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mijn vriend probeert mij nog steeds te overtuigen dat dit leuk is. Maar nee, het is niets voor mij :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Mijn vriend probeert mij nog steeds te overtuigen dat dit leuk is. Maar nee, het is niets voor mij :'D


    Meh, ik vond er eerst ook niks aan. Tegenwoordig wel, wss. omdat ik er nu ook gewoon simpelweg meer van snap. Er zit 9 van de 10x echt een 'verhaal' in, als je 't maar een beetje volgt. Voor de rest is het brainless, sarcastisch en vrij sadistisch. Heerlijke ingrediënten! (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Is het erg als ik het niet zo geweldig vind? :'D


    -

    Defensive schreef:
    Oh my god, they killed Kenny! You bastards! :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Aangezien deze reacties meestal niet geappreciëerd worden doorstreep ik 'm: Dan moet je eens naar Southpark kijken met mojioto bij je. Geniaal. (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Tendencies schreef:


    Big girls cry when their hearts are breaking