• Haha, ik vind het echt gewoon grappig om de oudste van de school te zijn. Vorig jaar had ik al zoiets dat de bruggers je echt met een iets van ja 'wauw' blik aankeken maar dit jaar vind ik dat echt gewoon nog erger. Ik moest vandaag trouwens ook schoolwacht, en toen staarde bijna alle 1e jaars naar mij, haha. Anyway, ik vind het zo raar dat ik ook zo klein ben geweest (ik ben trouwens nog steeds klein) en je ook zo gedroeg.

    Anyway, wie is er nog meer de oudste of bijna de oudste van de school en snapt precies wat ik bedoel?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 16:28 ]


    <3

    Vandaag was ik het 7e uit en toen kwam ik samen met mijn vriendinnen mijn mentor op de gang tegen. En toen ging hij ons zo voorstellen aan de bruggers die hij op dat moment les gaf :P Ze zijn zooo klein (:


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    ik ga nu naar de 3e. Maar ik weet nog wel toen ik brugger was en ik bij de opendag ging helpen. Zat ik samen met zo'n vriendin van mij bij een 3eklasser. En wij twee keken echt zo van 'waaauw'.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik was dat vorig jaar, nu ben ik juist de jongste 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, helemaal waar! Ik ben nu ook een 4e klasser (Mavo) en dus ook de oudste. Het is eigenlijk niet zoals ik het me in de brugklas voorstelde xD Ja, we zijn de oudste van de school, so what? :P Al erger ik me wel dood aan die bruggers. Ze hebben veel te zware tassen (heb er eentje in mijn gezicht gehad, dus ik kan het weten) Maar dan denk ik ook zo, ja ik ben het ook geweest xD Maar ik was vroeger altijd bang voor de 3e en 4e klassers :P Haha en nu hebben die bruggers best een hoge dunk vanzichtzelf. Achja, tijden veranderen xD Stomme kids


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Glameow schreef:
    Ik ongeveer, vijfde, dusjaa. Maar vandaag was echt geniaal, ik was bij mijn favo lerares in de klas (had geen zin om naar mijn eigen les te gaan) en ze had brugklassers voor Aardrijkskunde. Ze vroeg hen een raadsel over een beer (ik weet niet of jullie die kennen) en zo'n brugklasser was er voor 100% van overtuigd dat het niet klopte, en toen begon hij te huilen. (:


    Lol, toen onze mentor tegen zo'n brugger zei: 'dit is J. (vriendin)' Keek hij zo suuuperbang naar ons en toen rende hij keihard weg. Wij dachten echt van: whut? :P


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Tanner schreef:
    Ik zit in het midden
    :Y)
    Opzien en tegen opgezien worden.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zit nu in de derde, dus volgend jaar ben ik de oudste 8D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik zat vorig jaar in de brugklas, maar de meeste van mijn vrienden zaten in de tweede of derde. :Y)
    Ik zie wel dat al die brujes in één lange rij door de lang lopen, en je moet er echt doorheen lopen zonder ze aan te kijken en dr gewoon tegenaan botsen om erdoor te komen :Y)
    - En sommige zijn echt heel klein en schattig -

    Bij ons is dat niet echt? Ik zit in de vierde.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    derde klas dit jaar van het vwo dus de middelste


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zat vorig jaar in het 6de middelbaar. Maar nu ga ik terug de jongste zijn.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Er werd vorig jaar al gezegd:
    'Waaauw, die mevrouw (ik dus) ziet er al zooooo volwassen uit!'
    Ik stond er echt zo bij van: o.o
    En nu ben ik echt de oudste, yay! ;D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik, echt zo grappig. Ik weet nog dat die zesdeklassers allemaal zo oud leken en nu hoor ik er zelf (half) bij.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    M'n 4e jaar nu, dus nog 3 jaartjes.. Spijtig genoeg moet ik net één jaar met mijn twee zussen op school zitten --'


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak