• Haha, ik vind het echt gewoon grappig om de oudste van de school te zijn. Vorig jaar had ik al zoiets dat de bruggers je echt met een iets van ja 'wauw' blik aankeken maar dit jaar vind ik dat echt gewoon nog erger. Ik moest vandaag trouwens ook schoolwacht, en toen staarde bijna alle 1e jaars naar mij, haha. Anyway, ik vind het zo raar dat ik ook zo klein ben geweest (ik ben trouwens nog steeds klein) en je ook zo gedroeg.

    Anyway, wie is er nog meer de oudste of bijna de oudste van de school en snapt precies wat ik bedoel?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 16:28 ]


    <3

    Ik zit in de 5e maar ben blijven zitten, dus ik "hoor" bij de zesdeklassers. Ik hoorde gisteren van het broertje van een vriendin dat mensen die ik nog nóóit heb gezien weten wie ik ben, haha. Ik heb geen hekel aan bruggers, ik heb een hekel aan airmax + oorbel + sigaret + nickelson bontjas + trainingsbroek, dus die kijk ik zo arrogant mogelijk aan. Bruggers zijn vooral heel schattig. ;3


    It's time to be happy again.

    ik ben het geweest :Y)

    Het was zo leuk om al die kleine kutkinderen te pesten, en te vergelijken met lichtingen van eerdere jaren. Ik mis dat :C


    quidquid excusatio prandium pro

    2 HBO, van opkijken is niet echt meer sprake ^^
    Maar ik heb het ook gekend ja :]


    No growth of the heart is ever a waste

    5 VWO. Bijna de oudste dus (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik zit nu in de 2de, 2 jaar lang brugger geweest ;p haha ja dat gevoel ken ik wel al die kinderen kijken je echt zo aan van 'wauw'.
    Ik vind ze echt gewoon schattig -a-

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 16:54 ]


    My biggest fear is oblivion.

    Ik ben nu 5de klasser, een na oudste dus en mijn zusje zit in de brugklas. Op haar eerste schooldag begroette ze me zo: 'MEIKE!!!' Met haar arm hoog in de lucht zwaaiend -_-'

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 16:57 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Brugklassers zijn schattig. Helaas zitten die niet in hetzelfde gebouw als wij.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben dit jaar ook de oudste en wij moeten morgen de bruggers verwelkomen. Dat wordt lachen :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Dat heb ik ook !(:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    4 GT ;p ik vind het altijd leuk om brugklassers te zien en te denken 'was ik ook echt zo klein?' en wij hebben 2 aparte gebouwen voor 1&2e jaars en 3&4e jaars, en als die 1ste/2de jaars op ons gebouw zijn zijn ze heel vaak verdwaalt omdat wij 3 verdiepingen hebben en ze durven niemand wat te vragen ;D Echt vet schattig ;]


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik ga morgen naar het 5de ;D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    ik word 2e klasser^^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Dat heb ik ook. Eigenlijk vind ik het wel grappig =3.


    I am an idiot, I move.

    yeah shure en volgend jaar ben jij lekker de brugpieper piep je weer anders


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ongeveer, vijfde, dusjaa. Maar vandaag was echt geniaal, ik was bij mijn favo lerares in de klas (had geen zin om naar mijn eigen les te gaan) en ze had brugklassers voor Aardrijkskunde. Ze vroeg hen een raadsel over een beer (ik weet niet of jullie die kennen) en zo'n brugklasser was er voor 100% van overtuigd dat het niet klopte, en toen begon hij te huilen. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?