• Mensen die een foto van zich maken met een terwijl ze voor een spiegel staan. Je weet wel. Daar irriteer ik me dus eigenlijk wel aan, zeker omdat iedereen het zowat doet.

    C18 schreef:
    (...)
    The game bitch, EAT IT!
    Wou ook even trollen. Omdat het kan :Y).


    _O_


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Anitaaa schreef:
    Ik vind het niet erg, behalve als je hun fototoestel ziet :'D Dat faalt vind ik :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Orphan schreef:
    Haha, ik vind dat ook zo lelijk :'D Als mensen foto's van zichzelf in de spiegel trekken heb ik iets van 'euhm... Oke? Ik hoef niet te zien hoe vuil je spiegel is' :'D


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    NurseJoy schreef:
    o.o ik vind dat een makelijke manier om een fullbody picture te nemen, vooral als niemand anders even een foto kan trekken,.
    *Ziet het irritante niet*


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Nou ik bedoel sommige mensen staan er alleen zo leuk op, en die gaan mss nooit met hun ouders ergens heen zodat ze leuke spontane foto's hebben?! Kan toch?
    Als je nooit spontane foto's heb kan je niet anders. en in de spiegel kan je je zelf goed zien hoe je op de foto staat
    Erger je er toch niet zo aan ? :S Denk die camera gewoon weg ofzo, dat is het enigste wat het verschil maakt

    Daystar schreef:
    Nou ik bedoel sommige mensen staan er alleen zo leuk op, en die gaan mss nooit met hun ouders ergens heen zodat ze leuke spontane foto's hebben?! Kan toch?
    Als je nooit spontane foto's heb kan je niet anders. en in de spiegel kan je je zelf goed zien hoe je op de foto staat
    Erger je er toch niet zo aan ? :S Denk die camera gewoon weg ofzo, dat is het enigste wat het verschil maakt

    Exactly


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ahaha ja ik ook. :Y)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Caipirinha schreef:



    mij irriteert het dus totaal niet, laat ze lekker (:


    My biggest fear is oblivion.

    Bij goede foto toestellen kan je het schermpje omdraaien, en vaak zit er ook een timer op. Dan zet je hem op de goede hoogte en je hebt een foto ZONDER spiegel.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Anitaaa schreef:
    Ik vind het niet erg, behalve als je hun fototoestel ziet :'D Dat faalt vind ik :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    eikeldopje schreef:
    Bij goede foto toestellen kan je het schermpje omdraaien, en vaak zit er ook een timer op. Dan zet je hem op de goede hoogte en je hebt een foto ZONDER spiegel.


    Niet iedereen heeft daar ehr geld voor. :W
    Sorry, dit topic is... Een beetje nutteloos :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Irriteert mij ook. Maar alleen dertienjarige Bieberfans met beugels doen dat. Ik ben nu zeventien en niemand van mijn vriend(inn)en doen dat. Dat is wel een fase dat voorbij gaat. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het irritante is juist dat ik niemand heb om een foto van me te nemen. Misschien is dat een reden dat zoveel mensen het doen? :3


    Let the Night embrace you

    C18 schreef:
    Voor praktische doeleinden: Altijd handig.
    Voor esthetische doeleinden: No. Fucking. Way.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Suicune schreef:
    Het irritante is juist dat ik niemand heb om een foto van me te nemen. Misschien is dat een reden dat zoveel mensen het doen? :3


    Met alle respect, maar dan toch liever geen foto dan een foto in de spiegel? (': Je kan ook gewoon zelfontspanner opzetten. Dat heeft zo goed als elk fototoestel, soms moet je wel even zoeken tot je het vind, maar je hebt ook altijd een boekje bij je fototoestel.


    If we had not a soul, music would have created it.