• Ben ik eindelijk officieel het land uit! 22 December vlieg ik weg richting Nieuw Zeeland, waar ik vervolgens de 24e aankom en 3 volle maanden ga verblijven bij mijn verloofde en (een deel van) zijn familie! Als het bevalt en ik merk dat ik er echt kan wonen, vragen we voor mij daar een studie/werkvisum aan ... en als het nog beter gaat trouwen we meteen daar. -;)-
    Gosh I'm so excited ... Hoe het ook gaat lopen, er zit een grote verandering in mijn leven aan te komen! Best wel scary, maar oh zo leuk!

    Ook wel leuk en deels gerelateerd; In 2014 vertrekken we een poosje richting Rusland, omdat zijn oma er op staat mij ook een keer te ontmoeten. Zelfs al zou het zo moeten zijn dat ze mijn ticket zou moeten vergoeden! Dat vond ik toch echt wel een heel mooi en ontroerend gebaar! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Scheelt dat het pas over 3 maanden december is. Kan ik nog lekker vaak langskomen (wbw) Nouja niet als jij het zo druk hebt natuurlijk :'D


    De NS moet gewoon gratis reizen geven aan mensen als jij en ik! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    De NS moet gewoon gratis reizen geven aan mensen als jij en ik! :'D

    Nou precies! Misschien doen ze dat ook wel voor ons :'D


    -

    Suuuure. :'D
    De NS/Nederland die gratis iets weggeeft ... I don't think so babe.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Defensive schreef:
    Aww, ik ben echt zo blij voor jou! Ik wens jou en je vriend alle geluk van de wereld :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dankjewel. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vet! Veel plezier :'D

    Ik heb een háát aan nieuwjaar. Omdat ik toen werd bekogeld door vuurwerk door kinderen die me altijd uitschelden.

    Nance, ik ben zo blij voor je! <3 Alleen als je het land uit gaat, ga ik je echt onwijs missen! Als je gaat trouwen daar, dan wil ik foto's zien en omg omg omg. <3


    Edit: Ik ga morgen horen hoe Nieuw-Zeeland is, want een vriendin van me zit nu in 't vliegtuig naar Nederland na een maand in NZ te zijn geweest met haar Nieuw-Zeelandse vriend. (cat)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 22:31 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wauw, gaaf!
    Ik hoop dat je daar een heel fijne tijd gaat hebben!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Vet, veel plezier :)
    I hope my lovestory will go like yours ^^
    Veel geluk samen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    Vet, veel plezier :)
    I hope my lovestory will go like yours ^^
    Veel geluk samen.


    I hope for you it won't. Vind maar een jongen lekker dichtbij die goed voor je is, dat bespaard je een hoop ellende en eenzame dagen. :')

    Thanks tho. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.