• Ben ik eindelijk officieel het land uit! 22 December vlieg ik weg richting Nieuw Zeeland, waar ik vervolgens de 24e aankom en 3 volle maanden ga verblijven bij mijn verloofde en (een deel van) zijn familie! Als het bevalt en ik merk dat ik er echt kan wonen, vragen we voor mij daar een studie/werkvisum aan ... en als het nog beter gaat trouwen we meteen daar. -;)-
    Gosh I'm so excited ... Hoe het ook gaat lopen, er zit een grote verandering in mijn leven aan te komen! Best wel scary, maar oh zo leuk!

    Ook wel leuk en deels gerelateerd; In 2014 vertrekken we een poosje richting Rusland, omdat zijn oma er op staat mij ook een keer te ontmoeten. Zelfs al zou het zo moeten zijn dat ze mijn ticket zou moeten vergoeden! Dat vond ik toch echt wel een heel mooi en ontroerend gebaar! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ahhh dat zou ik ook wel willen, maar dan echt met een heel vriendinnengroepje ofzo! (:
    Nou, alvast heel veel plezier, en ik hoop dat je het leuk krijgt.


    We accept the love we think we deserve.

    Aww, ik ben echt zo blij voor jou! Ik wens jou en je vriend alle geluk van de wereld :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wow dat is super leuk, veel plezier bij je verloofde en in Nieuw Zeeland! echt een leuke ervaring lijkt me dat, haha trouwen in Nieuw Zeeland.. lijkt me geweldig. Veel succes! :'D

    En dat is heel lief van die oma
    !


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Defensive schreef:
    Aww, ik ben echt zo blij voor jou! Ik wens jou en je vriend alle geluk van de wereld :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Eindelijk eens goed nieuws daarover. Heel erg leuk dat het nu zo gaat, ik hoop dat jullie samen gelukkig kunnen worden daarzo. =3 Al zal dat wel lukken met die sprookjesprins van je.


    Your make-up is terrible

    Ik wens je al het geluk van de wereld toe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is echt super gaaf! Ik hoop dat je het daar vreselijk naar je zin zult hebben!

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 13:11 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Lightweight schreef:
    Ahhh dat zou ik ook wel willen, maar dan echt met een heel vriendinnengroepje ofzo! (:
    Nou, alvast heel veel plezier, en ik hoop dat je het leuk krijgt.


    Met een hele vriendinnengroep bij je schoonmoeder parkeren? Kan gezellig zijn, maar ik denk dat ze dat na een week ook wel zat is. :P
    Neh, I snap. Zou ook wel met vrienden op vakantie willen, maar waar ik heen ga is een beetje te duur voor de meeste van mijn maatjes.-helaas- :]

    & Thanks all. n.n


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Je mag niet 3 maanden weg zijn.. (no_chears) En al helemaal daar niet wonen want dan zie ik je niet meer (huil)

    Lieve nancy, ik vind het zó onwijs fijn voor je en ik weet zeker dat je daar heel gelukkig zal worden. I love you baby <3


    -

    Defensive schreef:
    Aww, ik ben echt zo blij voor jou! Ik wens jou en je vriend alle geluk van de wereld :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Assassin schreef:
    Eindelijk eens goed nieuws daarover. Heel erg leuk dat het nu zo gaat, ik hoop dat jullie samen gelukkig kunnen worden daarzo. =3 Al zal dat wel lukken met die sprookjesprins van je.


    Echt he ... Al dat drama elke keer. x.x
    Thanks Nik, ik hoop dat jij er ook nog eens een vind! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    22 december is mijn verjaardag haha :'D
    ik wens je veel geluk ^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Genius schreef:
    Je mag niet 3 maanden weg zijn.. (no_chears) En al helemaal daar niet wonen want dan zie ik je niet meer (huil)

    Lieve nancy, ik vind het zó onwijs fijn voor je en ik weet zeker dat je daar heel gelukkig zal worden. I love you baby <3


    Naww, ik kom echt wel een keer terug hoorbaby! <3
    En sowieso heeft 'ie beloofd dat als we daar echt gaan wonen -en als we het kunnen missen- we ieder jaar een keer naar NL op vakantie gaan! So I won't be gone forever! Olive juice you 2! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Naww, ik kom echt wel een keer terug hoorbaby! <3
    En sowieso heeft 'ie beloofd dat als we daar echt gaan wonen -en als we het kunnen missen- we ieder jaar een keer naar NL op vakantie gaan! So I won't be gone forever! Olive juice you 2! :]

    Scheelt dat het pas over 3 maanden december is. Kan ik nog lekker vaak langskomen (wbw) Nouja niet als jij het zo druk hebt natuurlijk :'D


    -

    DancingDead schreef:
    22 december is mijn verjaardag haha :'D
    ik wens je veel geluk ^^


    Alvast gefeliciteerd. :'D
    [& Bedankt]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.