• Edit; Mensen het gaat om het tweede bord en niet om het homo huwelijk. Al is het nog steeds sick dat je in zo weinig staten kunt trouwen --'

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 21:21 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Meddows schreef:
    "Amerika, het land waar alles kan".

    Yeah right. Ik heb zo niks met Amerika.(joehoe) Geef mij maar Great-Britain <3


    Idem (A)(A)(A)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De Verenigde Staten is geen vrij land, dat weet je toch?

    En wat is er mis mee als broers en zussen trouwen?

    Madotsuki schreef:
    De Verenigde Staten is geen vrij land, dat weet je toch?

    En wat is er mis mee als broers en zussen trouwen?

    Als broers en zussen wat doen, noemen mensen dat incest.
    Ik zie er het normale niet van in


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb nogal tegenstrijdige gevoelens hierover;
    Ik vind het ziek, dat meen ik maar het is altijd al zo geweest vanaf de oudheid trouwden de adel (farao's, koningen, graven, baronnen) met hun neef, nicht, broer, zus
    ik vind het vreemd dat daar opeens een drama rond gemaakt word,
    als die mensen echt van elkaar houden, is het prima voor mij. Ik heb geen probleem met mensen die hun hart volgen, ik hoop wel dat ze samen geen kinderen krijgen. Hun kinderen hebben een grote kans gehandicapt te zijn.

    Een even over de bovenste ik ben voor het Homohuwelijk.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 11:17 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Je neef of je nicht? ARE Y U FUCKING KITTIN' ME (cat)?
    Faggots, srsly. Idiots.


    Olive

    Negligible schreef:
    (...)
    Als broers en zussen wat doen, noemen mensen dat incest.
    Ik zie er het normale niet van in


    Dat weet ik ook wel, maar ik zie het rare er niet van in.

    Orphan schreef:
    Je neef of je nicht? ARE Y U FUCKING KITTIN' ME (cat)?
    Faggots, srsly. Idiots.


    In the discussion about gay marriage you call those who commit incest faggot, the mean word for gay?


    quidquid excusatio prandium pro

    Madotsuki schreef:
    (...)

    Dat weet ik ook wel, maar ik zie het rare er niet van in.



    quidquid excusatio prandium pro

    Het gaat trouwens toch om het verschil, of zie ik dat nu verkeerd? Als in: Je mag bijna nergens met iemand trouwen van het zelfde geslacht, máár je mag wel in aardig veel staten met je neef/nicht trouwen.


    As travars

    JAMMEH. Ik verhuis naar Amerika en trouw met mijn super aantrekkelijke, maar toch niet echt helemaal aantrekkelijke, eigenlijk helemaal niet aantrekkelijke neef. (cat)


    All was well.

    Moriarty schreef:
    Het gaat trouwens toch om het verschil, of zie ik dat nu verkeerd? Als in: Je mag bijna nergens met iemand trouwen van het zelfde geslacht, máár je mag wel in aardig veel staten met je neef/nicht trouwen.

    Ja, dat is ook zo (: maar mensen gingen zeuren dat ik tegen het homohuwelijk zou zijn ofzo..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Moriarty schreef:
    Het gaat trouwens toch om het verschil, of zie ik dat nu verkeerd? Als in: Je mag bijna nergens met iemand trouwen van het zelfde geslacht, máár je mag wel in aardig veel staten met je neef/nicht trouwen.

    LULZ. The American population is 1% normal-thinking people, 99% Rednecks. HURRDURRDERP.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Deze kende ik al, maar toch... slaat nergens op ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Meddows schreef:
    "Amerika, het land waar alles kan".

    Yeah right. Ik heb zo niks met Amerika.(joehoe) Geef mij maar Great-Britain <3


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.

    Moriarty schreef:
    Het gaat trouwens toch om het verschil, of zie ik dat nu verkeerd? Als in: Je mag bijna nergens met iemand trouwen van het zelfde geslacht, máár je mag wel in aardig veel staten met je neef/nicht trouwen.

    Dat wou ik precies zeggen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind