• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    kwak kwak kwak kwak kwak we love ducks :'D(ik blijf er mee doorgaan tot julie stoppen :'D)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 19:26 ]


    Shoganai i ne~

    Petrova schreef:
    (...)

    Ik bemoei mij der bij, omdat het mijn freaking beste vriendin is, daarom!


    Weet je wat, ik verklaar jou hierbij gewoon voor dom. (nerd)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Petrova schreef:
    (...)

    Ik heb gewoon effe genoeg van die slang. En het gaat niet alleen om dit topic hoor, but page 16 is a start.

    Omdat een paar mensen iets lulligs zeiden?

    Vat dit niet verkeert op, ik wil je alleen advies geven, maar je moet je der echt niks van aantrekken. Als je dat doet maak je je zelf alleen maar gek en die haters lachen er maar om. Dus uiteindelijk heb je alleen er zelf mee.
    Ik krijg ook wel eens stomme opmerken over de muziek waar ik naar luister, vooral door mijn zus en vader, en eerst werd ik er ook boos om. Maar dat werkte niet dus ik probeer het nu gewoon te negeren. Iets wat Bieber waarschijnlijk ook doet. En wat jij ook moet doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Omdat een paar mensen iets lulligs zeiden?

    Vat dit niet verkeert op, ik wil je alleen advies geven, maar je moet je der echt niks van aantrekken. Als je dat doet maak je je zelf alleen maar gek en die haters lachen er maar om. Dus uiteindelijk heb je alleen er zelf mee.
    Ik krijg ook wel eens stomme opmerken over de muziek waar ik naar luister, vooral door mijn zus en vader, en eerst werd ik er ook boos om. Maar dat werkte niet dus ik probeer het nu gewoon te negeren. Iets wat Bieber waarschijnlijk ook doet. En wat jij ook moet doen.

    Ja je moet gewoon proberen te leven als je idool.
    Bieber trekt hem er niks van aan dus dat zou jij ook beter doen.
    Het is maar een tip vat het niet verkeerd op.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Omdat een paar mensen iets lulligs zeiden?

    Vat dit niet verkeert op, ik wil je alleen advies geven, maar je moet je der echt niks van aantrekken. Als je dat doet maak je je zelf alleen maar gek en die haters lachen er maar om. Dus uiteindelijk heb je alleen er zelf mee.
    Ik krijg ook wel eens stomme opmerken over de muziek waar ik naar luister, vooral door mijn zus en vader, en eerst werd ik er ook boos om. Maar dat werkte niet dus ik probeer het nu gewoon te negeren. Iets wat Bieber waarschijnlijk ook doet. En wat jij ook moet doen.


    Oh, maar normaal negeer ik het ook hoor. Het is nu gewoon omdat er hier een ruzie is geweest of nog steeds bezig is, I don't know. Daarom ben ik nogal boos op sommigen, maar voor de rest weet ik ook dat er veel haters zijn en dat is ook wel normaal elke beroemdheid heeft haters. Maar als het over de meest onnodige dingen gaat, de ruzie bedoel ik dan, is het soms nog wel eens frustrerend. But ya, you're right (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Petrova schreef:
    (...)

    Oh, maar normaal negeer ik het ook hoor. Het is nu gewoon omdat er hier een ruzie is geweest of nog steeds bezig is, I don't know. Daarom ben ik nogal boos op sommigen, maar voor de rest weet ik ook dat er veel haters zijn en dat is ook wel normaal elke beroemdheid heeft haters. Maar als het over de meest onnodige dingen gaat, de ruzie bedoel ik dan, is het soms nog wel eens frustrerend. But ya, you're right (:

    Niet iedere beroemdheid, licht aan de mate van beroemdheid.

    Ja je heb gelijk, maar ja een ruzie komt van 2 kanten. We moeten gewoon een beetje meer meegaand zijn en niet alles slecht opvatten(wat op internet helaas nogal snel en makkelijk gebeurd)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Yarilo schreef:
    (...)

    Weet je wat, ik verklaar jou hierbij gewoon voor dom. (nerd)


    Noem me dom of wat dan ook, I don't care. Het enige wat ik doe is mijn bf helpen en daar kan jij niks over zeggen (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Petrova schreef:
    (...)

    Noem me dom of wat dan ook, I don't care. Het enige wat ik doe is mijn bf helpen en daar kan jij niks over zeggen (:


    Waarmee? Puur omdat ik een vraag stel?
    Kind, je hebt nog zoveel te leren. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Niet iedere beroemdheid, licht aan de mate van beroemdheid.

    Ja je heb gelijk, maar ja een ruzie komt van 2 kanten. We moeten gewoon een beetje meer meegaand zijn en niet alles slecht opvatten(wat op internet helaas nogal snel en makkelijk gebeurd)


    Hehe, dat is inderdaad waar ;p


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Yarilo schreef:
    (...)

    Waarmee? Puur omdat ik een vraag stel?
    Kind, je hebt nog zoveel te leren. :')


    'puur met het feit dat mensen graag dingen vaststellen alsof ze alles weten.' Jouw woorden en ik vind dat ze toch helemaal niets vaststellen alsof ze alles weten. Het is toch ook gewoon waar. Maar laat maar zitten ik heb echt geen zin in nog een ruzie ;D


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Petrova schreef:
    (...)

    'puur met het feit dat mensen graag dingen vaststellen alsof ze alles weten.' Jouw woorden en ik vind dat ze toch helemaal niets vaststellen alsof ze alles weten. Het is toch ook gewoon waar. Maar laat maar zitten ik heb echt geen zin in nog een ruzie ;D


    Heb jij nou ook ineens een opleiding tot dierenarts gevolgd, dat het volgens jou 'gewoon waar' is? :')
    En ik maak helemaal geen ruzie, ik stel vragen en ga verder in op waar het topic over hoort te gaan. Niet waar sommigen willen dat het heen gaat. :')

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 19:42 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Heb jij nou ook ineens een opleiding tot dierenarts gevolgd, dat het volgens jou 'gewoon waar' is? :')


    Hoeso moet je daar nu ineens dierenarts voor zijn om te weten dat een slang niet kan horen, maar gewoon trillingen voelt? Ik zeg nu niet dat de slang geen last had, maar ik heb het over de trillingen. Dat is toch ook waar.


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Petrova schreef:
    (...)

    Hoeso moet je daar nu ineens dierenarts voor zijn om te weten dat een slang niet kan horen, maar gewoon trillingen voelt? Ik zeg nu niet dat de slang geen last had, maar ik heb het over de trillingen. Dat is toch ook waar.


    Het ging niet om de trillingen, maar om het feit dat het hetzelfde zou zijn als met een hond gaat wandelen. Iets wat dus behoorlijke onzin is. :')

    aberforth schreef:
    (...)
    eh, nee, ik heb het mijn ouders gevraagd, het is eigenlijk net hetzelfde als met je hond gaan wandelen. NIKS dierenmishandeling.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)


    Ahzo, wat maakt het eigenlijk allemaal uit. Al dat gedoe over die slang.


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Petrova schreef:
    (...)

    Ahzo, wat maakt het eigenlijk allemaal uit. Al dat gedoe over die slang.


    Daar draait het hele topic om, dus blijkbaar toch iets. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.