• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ninetales schreef:
    (...)
    Je blote kont laten zien c;[/quote
    Ahn oke.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    NurseJoy schreef:
    Even een plaatje....

    Als iemand dat doet :Y)

    Ahn oke
    Dank je
    Ninetales jij ook bedankt ;D
    Dat moet hij van mij niet doen hoor.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    NurseJoy schreef:
    (...)

    .. Met moond bedoelde ze niet de moonwalk :W
    Dit topic is hilarisch...

    & toen stond ik voor gek. xd maar het kon toch. gemoond - moond - moondance. Okay, ja, eigenlijk is het best wel dom. xd Maar ja die blote kont laten zien, lijkt me inderdaad best eh .. cool? (:


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    & toen stond ik voor gek. xd maar het kon toch. gemoond - moond - moondance. Okay, ja, eigenlijk is het best wel dom. xd Maar ja die blote kont laten zien, lijkt me inderdaad best eh .. cool? (:

    Hehe Cool
    No Thanks een kont hoef ik van niemand te zien :p


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    aberforth schreef:
    (...)
    & toen stond ik voor gek. xd maar het kon toch. gemoond - moond - moondance. Okay, ja, eigenlijk is het best wel dom. xd Maar ja die blote kont laten zien, lijkt me inderdaad best eh .. cool? (:


    hahaha ik dacht ook eerst aan MJ hoor, echt grappig xd


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    First schreef:
    (...)
    Hehe Cool
    No Thanks een kont hoef ik van niemand te zien :p

    maar het zou beest cool zijn als hij dat durft, vind ik. (:


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    maar het zou beest cool zijn als hij dat durft, vind ik. (:

    Nou niet echt.
    Het zou wel lef moeten hebben om dat te doen.
    Ik zou het niet durfen
    Van een slang naar een blote kont(nerd)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    NurseJoy schreef:
    Even een plaatje....

    Als iemand dat doet :Y)


    Het zou wel cool zijn. (: Maar dan komen er weer veel van die reacties, je weet wel. Zo iets als toen hij zijn middelvinger op stak.

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Het zou wel cool zijn. (: Maar dan komen er weer veel van die reacties, je weet wel. Zo iets als toen hij zijn middelvinger op stak.


    Ahja en daar staan we nu ook weer niet op te wachten (;


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    aberforth schreef:
    (...)
    & ik weet niet of hij gemoond heeft, maar tijdens zijn concert heeft hij wel enkele danspasjes van MJ 'overgenomen' om hem te gedenken. & okay, ook al zingt & danst hij niet zo goed als Michael, toch vond ik het leuk, en een mooi gebaar. :3

    Ik bedoelde niet de moonwalk maar zijn kont laten zien. Of zijn kleren helemaal uittrekken ook goed. Ik hoef het niet te zien(van niemand trouwens) maar als hij doet heeft hij mijn respect. Alhoewel, misschien ook weer niet.

    @IMSWAG
    Hoef niet, ik ken artiesten die dat doen en je hoort er niks over. Maar ja zij spelen ook rock/punk en geen pop.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 19:19 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    First schreef:
    (...)
    Jawel het is dierenmishandeling.
    Slangen horen niet thuis op een evenement waar het druk is en heel veel geluid is door bv de optredens.
    Dat dier kan er wel misschien van dood gaan.

    ja, ten eerste heeft hij hem maar even vast, daarna zit het echt wel in een territorium, en ten tweede kunnen slangen niet horen, ze voelen alleen maar trillingen die via de grond komen ALS ze op de grond zitten.
    Ja, dit topic is inderdaad hilarisch.


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    ja, ten eerste heeft hij hem maar even vast, daarna zit het echt wel in een territorium, en ten tweede kunnen slangen niet horen, ze voelen alleen maar trillingen die via de grond komen ALS ze op de grond zitten.
    Ja, dit topic is inderdaad hilarisch.
    *komt er tussen* yep ze voelen trillingen maar dat geluid maakt trillingen te veel zelfs. dat arme beest zou denk ik bang zijn :c


    Shoganai i ne~

    http://www.youtube.com/watch?v=c3S71r50q9I <-- Haha


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    TICKETTOHELL schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=c3S71r50q9I <-- Haha

    Heeft hij nou een staart?!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cresselia schreef:
    (...)*komt er tussen* yep ze voelen trillingen maar dat geluid maakt trillingen te veel zelfs. dat arme beest zou denk ik bang zijn :c

    eh, nee, ik heb het mijn ouders gevraagd, het is eigenlijk net hetzelfde als met je hond gaan wandelen. NIKS dierenmishandeling.


    Save me from myself.