• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ninetales schreef:
    (...)
    Volgens mij is het niet zozeer dat dat dier rond zijn pols hing c; Eerder dat het enorm af moet hebben gezien van de drukte en het lawaai en zo. Slangen hebben heel andere zintuigen dan ons, dus ja.

    Tsja, honden ook, maar daarmee gaan mensen ook in drukke steden lopen.
    Ik heb er verder ook geen verstand van en ik weet ook niet of 't te vergelijken valt, maar ik vind al die heisa echt onzin..


    No growth of the heart is ever a waste

    -nvm, ik heb er geen zin meer in-. :']

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 20:42 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kwak?*geen geen zin om het te volgen*


    Shoganai i ne~

    - hoe lang mag je een slang vasthouden?
    ik snap zelf ook wel dat je niet een uur lang met die slang moet lopen zwaaien maar hoe lang mag ie ongeveer uit ze terrarium? en is het mogelijk om een slang eventjes naar buiten te nemen op warme dagen?
    zo kort mogelijk, zo min mogelijk. Alleen hanteren als echt nodig, en zeker niet zomaar mee naar buiten nemen. Kan je veel gezeur meer krijgen, en als het voor jou warm is hoeft dat voor de slang niet zo te zijn, en een verkoudheid/longontsteking hebben ze voor je het weet te pakken. Als het echt heel warm is en windstil, en je neemt ze Even mee om bv snel een foto in de zon te maken, is al wel een ander verhaal dan dat je er mee de straat op loopt of mee in de tuin gaat zitten natuurlijk.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    C18 schreef:
    (...)
    Tsja, honden ook, maar daarmee gaan mensen ook in drukke steden lopen.
    Ik heb er verder ook geen verstand van en ik weet ook niet of 't te vergelijken valt, maar ik vind al die heisa echt onzin..


    Ik snap ook niet waarom mensen zo'n probleem maken van die slang


    To infinity and beyond •

    Ninetales schreef:
    (...)
    Volgens mij is het niet zozeer dat dat dier rond zijn pols hing c; Eerder dat het enorm af moet hebben gezien van de drukte en het lawaai en zo. Slangen hebben heel andere zintuigen dan ons, dus ja.

    'het lawaai'? een slang merkt je pas op als je beweegt, want hij is doof, dan gaat hij echt geen last gehad hebben van het lawaai. & het is toch niet dat hij dat beest elke dag meeneemt naar een awardshow? Het is gewoon voor een keer? & trouwens, als het een huisdier is, is hij die drukte wel gewend. Dat is toch net hetzelfde als een dier in de dierentuin. Dus ik begrijp niet echt wat iedereen hier zo verkeerd aan vind.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 22:46 ]


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    'het lawaai'? een slang merkt je pas op als je beweegt, want hij is doof, dan gaat hij echt geen last gehad hebben van het lawaai. Jezus. Dit is echt te belachelijk voor woorden. :3

    Ze voelen wel de trillingen die de muziek voortbrengt. Dat ze doof zijn betekent niet dat ze geluid niet opmerken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Ik snap ook niet waarom mensen zo'n probleem maken van die slang

    Omdat je een slang niet meebrengt naar een evenement waar luide muziek is en drukte is.
    En ook niet gebruikt als accessoire of om stoer te doen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Ze voelen wel de trillingen die de muziek voortbrengt. Dat ze doof zijn betekent niet dat ze geluid niet opmerken.

    die trillingen voelen ze alleen als ze op de grond zitten, en hij zit niet op de grond.


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    'het lawaai'? een slang merkt je pas op als je beweegt, want hij is doof, dan gaat hij echt geen last gehad hebben van het lawaai. & het is toch niet dat hij dat beest elke dag meeneemt naar een awardshow? Het is gewoon voor een keer? & trouwens, als het een huisdier is, is hij die drukte wel gewend. Dat is toch net hetzelfde als een dier in de dierentuin. Dus ik begrijp niet echt wat iedereen hier zo verkeerd aan vind.
    1 slangen voelen trillingen en geluid maakt veel trillingen @.@ oja kwak :'D


    Shoganai i ne~

    Cresselia schreef:
    (...)1 slangen voelen trillingen en geluid maakt veel trillingen @.@ oja kwak :'D

    jij met je kwak, gek. (:
    & ja, ze voelen trillingen via de grond, maar omdat hij nu op zijn hand zat, voelde hij ze amper. (: & nu stop ik met reageren, want het begint er meer en meer op te lijken dat mensen gewoon iets verzinnen om hem zwart te maken.


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    jij met je kwak, gek. (:
    & ja, ze voelen trillingen via de grond, maar omdat hij nu op zijn hand zat, voelde hij ze amper. (: & nu stop ik met reageren, want het begint er meer en meer op te lijken dat mensen gewoon iets verzinnen om hem zwart te maken.

    Het gaat niet om hem het gaat om de slang.
    Zo een dier breng je niet mee als accessoire.
    Of om stoer te doen.Als het iemand anders was had ik juist hetzelfde gezegd.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Gaan we weer. Waarom is het zo dat je niks over Bieber kan zeggen zonder meteen een aantal fans op je dak te hebben?!
    Ik word er zo langzamerhand echt ziek van. Waarom zou ik geen commentaar op dat joch mogen hebben. Wat is er zo bijzonder aan hem dat hij bijna heilig is? Serieus hij is ook maar een mens met al zijn deugde en ondeugden. En dus zou je ook gewoon commentaar moeten kunnen geven zonder dat je bijna als staatsvijand nummer 1 te worden gebombardeerd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    Gaan we weer. Waarom is het zo dat je niks over Bieber kan zeggen zonder meteen een aantal fans op je dak te hebben?!
    Ik word er zo langzamerhand echt ziek van. Waarom zou ik geen commentaar op dat joch mogen hebben. Wat is er zo bijzonder aan hem dat hij bijna heilig is? Serieus hij is ook maar een mens met al zijn deugde en ondeugden. En dus zou je ook gewoon commentaar moeten kunnen geven zonder dat je bijna als staatsvijand nummer 1 te worden gebombardeerd.

    + Wij hebben ook idolen hoor waar hier veel commentaar word op gegeven.
    Maar ik negeer het gewoon.Dat zouden jullie ook beter doen.Dat is waarschijnlijk ook wat Justin zou willen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    aberforth schreef:
    (...)
    jij met je kwak, gek. (:
    & ja, ze voelen trillingen via de grond, maar omdat hij nu op zijn hand zat, voelde hij ze amper. (: & nu stop ik met reageren, want het begint er meer en meer op te lijken dat mensen gewoon iets verzinnen om hem zwart te maken.


    Lees nou eens die quote die ik hierboven geplaatst heb, over het mee naar buiten nemen van een slang, ongeacht de trillingen of niet. :')


    - hoe lang mag je een slang vasthouden?
    ik snap zelf ook wel dat je niet een uur lang met die slang moet lopen zwaaien maar hoe lang mag ie ongeveer uit ze terrarium? en is het mogelijk om een slang eventjes naar buiten te nemen op warme dagen?

    zo kort mogelijk, zo min mogelijk. Alleen hanteren als echt nodig, en zeker niet zomaar mee naar buiten nemen. Kan je veel gezeur meer krijgen, en als het voor jou warm is hoeft dat voor de slang niet zo te zijn, en een verkoudheid/longontsteking hebben ze voor je het weet te pakken. Als het echt heel warm is en windstil, en je neemt ze Even mee om bv snel een foto in de zon te maken, is al wel een ander verhaal dan dat je er mee de straat op loopt of mee in de tuin gaat zitten natuurlijk.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.