• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.

http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

[ topic verplaatst door een moderator ]

Oh heerlijk, drama. Waar kinderen zich al niet druk om kunnen maken. En dan bedoel ik beide partijen. (krul)
    Kom maar op entertainment!

OT: Ik vind het een eng mannetje, en de acties om aandacht te trekken nog veel enger. Ik kots erop, zeker als er misbruik van dieren bij betrokken is om zo stoerder over te komen.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Petrova schreef:
    wtf?! Dat van 'Hij zoekt gewoon aandacht' is not true! Het is altijd Justin die aandacht zoekt, kijk dan is naar Lady Gaga of Nicki Minaj, wat hadden die dan wel niet aan? Justin is gewoon zo'n gestoorde jongen en dat bedoel ik niet op een slechte manier. Hij neemt die slang niet mee voor aandacht, want aandacht heeft hij toch niet nodig, hij is beroemd over heel de wereld!! En als je hem niet moet hebben wat kan jou het dan schelen wat hij doet. Allemaal gezever! Nu spreek ik vooral tegen baard mens xd

Waarom neemt hij hem dán mee? "Vandaag draag ik eens een slang om mijn hand!"

+ Ik vond hem er echt lelijk, oud en vermoeid uit zien op de VMA's, en no offense want ik ben nog een heel klein beetje fan.

Caipirinha schreef:
    (...)

Maar baard geeft het met ongelofelijk veel sarcasme, en komt onwijs bitchy over. En ikben zeker niet de enige die dát vind.

Stel je je nu niet 'een klein beetje' aan? Get over it, life is all about sarcasm and people hurting you.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sadistic schreef:
    Oh heerlijk, drama. Waar kinderen zich al niet druk om kunnen maken. En dan bedoel ik beide partijen. (krul)
    Kom maar op entertainment!

OT: Ik vind het een eng mannetje, en de acties om aandacht te trekken nog veel enger. Ik kots erop, zeker als er misbruik van dieren bij betrokken is om zo stoerder over te komen.
    ooeehhh ik weet wat ik vanavond ga nemen :9~(popcorn)
    OT:
    de bever is niet lief voor dieren (cat) kill it with fire o.o

[ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 17:14 ]

Shoganai i ne~

Nou, ik ben het geruzie nu wel een beetje zat. Sure, de helft doet bitchy en sarcastisch, maar dat kan iedereen zijn. - Ik sta aan niemand zijn kant - Dus houd op met die idiote discussie.

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Sadistic schreef:
    (...)

Stel je je nu niet 'een klein beetje' aan? Get over it, life is all about sarcasm and people hurting you.

Oh geloof me. Ik trek er niets van aan. Maar wanneer zij bitchy tegen mij gaat doen, kun je het terug verwachten. Dat is PRECIES wat videotape ook doet :'D

To infinity and beyond •

MALFOYHEAD schreef:
    Nou, ik ben het geruzie nu wel een beetje zat. Sure, de helft doet bitchy en sarcastisch, maar dat kan iedereen zijn. - Ik sta aan niemand zijn kant - Dus houd op met die idiote discussie.

Nu pas? Dit is de reden dat ik Q regelmatig wekenlang vermijd. Je hebt het over een stel pubers (of volwassenen) die niet op kunnen/willen groeien, die heel schijnheilig zijn om te gillen dat ze elkaar respecteren en ieder zijn eigen mening, blablabla ... Tot het niet meer in hun straatje past en alleen die mening nog maar telt. Geloof me, dat gaat hier nooit over. Alleen in vlagen dat het wat erger of minder erg is. :')

Het meest sneue is dat mensen er echte ruzies om gaan maken, i.p.v een serieus goed geargumenteerde discussie. En dan niet over elkaar of wat wel en niet kan qua spelling, nee gewoon over het onderwerp waar het topic voor bedoelt is. Zoals de slang in dit geval. Niet Gaga, Minaj of Bever buiten deze actie om.

Britney Spears VMA imitatie.

[ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 17:20 ]

I'll lick the poison from right off your kiss

Caipirinha schreef:
    (...)

Oh geloof me. Ik trek er niets van aan. Maar wanneer zij bitchy tegen mij gaat doen, kun je het terug verwachten. Dat is PRECIES wat videotape ook doet :'D

Kinderachtig, maar goed als jij er voor kiest om de reacties alleen maar nog meer te voeden en de frustraties nog verder op te laten hopen (expres als je het mij vraagt, anders zou je jezelf wijselijk al er vanaf houden) ... Jouw keuze. Have fun with it.

Sadistic schreef:
    (...)

Kinderachtig, maar goed als jij er voor kiest om de reacties alleen maar nog meer te voeden en de frustraties nog verder op te laten hopen (expres als je het mij vraagt, anders zou je jezelf wijselijk al er vanaf houden) ... Jouw keuze. Have fun with it.

Thanks (:

To infinity and beyond •

Spearss schreef:

Britney Spears VMA imitatie.

Ook sneu. Dit is zielig voor de dieren.

Caipirinha schreef:
    (...)

Thanks (:

Ik blijf bij het kinderachtige gedeelte. :]

Caipirinha schreef:
    (...)

haha lol :') dus als videotape wat doet, dan doe jij het ook maar even. beard gaf gewoon haar mening en opeens zijn er mensen die op haar beginnen te zeiken waardoor er weer een ruzie ontstaat.
    in het begin gaf beard gewoon haar mening over de slang met bieber. dan is er opeens zo'n kind dat gaat zeiken: daar komt beard weer aan met haar vervelende reacties' terwijl ze gewoon haar mening gaf met ÉÉN reactie waar veel mensen het nog mee eens waren ook. oh jezus wat een nutteloze discussie ja

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.