• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    BEARD schreef:
    (...)

    Et! Daar heb je het al. Alice Cooper is een mannelijke zanger, een legende van vroeger. Geloof me dat artiesten van vroeger andere dingen deden om beroemd te worden. Niet backstabben of overmatig aandacht trekken. Jim Morrison was dan een geval apart, maar ja. 'Die foto's'. Ben ik nou de enige die dat doet? Plaatjes posten omdat ik toevallig een leuk plaatje vond dat bij het topic past. En wat dan als ik me wat minder volwassen gedraag dan negentien? Ik gedraag me tenminste niet als een kleine bijdehante opdonder. Topic cleared. Bitch please, grow tits and come back after you've finished high school. I rest my case.


    @IMSWAG: Die heb je wel. Dus plz. Stfu.


    Je moet niet denken dat je iets bent omdat je toevallig ouder bent als ons. Want je bent zelf ook 14 geweest, hoor. Je bent niets meer minder als ons. Je scheldt ons uit. Je gedraagt je misschien ook niet als een kleine bijdehante opdonder, maar wij doen dat ook niet. We uiten - zoals jij ook al zei - gewoon onze mening tegenover jou. (:

    BEARD schreef:
    (...)
    Inspelen op het libido van tienermeisjes. lol. Nou, hier, omdat je per se het laatste woord moet hebben, en omdat ik al een keer heb gezegd: 'I rest my case', krijg je gewoon gelijk, en dan kun je nu tegen jezelf zeggen: 'I did it, I beat The Troll Queen!', which you have not, but to just give you the impression that you did. Als ik zeg dat mijn zaak rust, dan is dat nou eenmaal zo. k lol.



    @Petrova: Nee, hoor, daarom zit ik nu op een opleiding Audio-Visueel, en weet ik toevallig wel hoe ik de Nederlandse taal moet beheersen. 'Kom nu niet aanzetten met school...'.


    Inspelen op het Libido van tienermeisjes? Alsjeblieft zeg.

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Je moet niet denken dat je iets bent omdat je toevallig ouder bent als ons. Want je bent zelf ook 14 geweest, hoor. Je bent niets meer minder als ons. Je scheldt ons uit. Je gedraagt je misschien ook niet als een kleine bijdehante opdonder, maar wij doen dat ook niet. We uiten - zoals jij ook al zei - gewoon onze mening tegenover jou. (:

    Zeg, vroeg jij mij niet wat ik ervan zou vinden als een onbekende met een slang aan kwam zetten? Antwoord staat op pagina vijf. Heb je nog niet zien antwoorden. (;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Zeg, vroeg jij mij niet wat ik ervan zou vinden als een onbekende met een slang aan kwam zetten? Antwoord staat op pagina vijf. Heb je nog niet zien antwoorden. (;


    Ja, dat heb ik allang gelezen hoor. Nou oké, wil je zo graag dat ik er op antwoord? Wacht een paar seconden en je krijgt je antwoord. (:

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Ja, dat heb ik allang gelezen hoor. Nou oké, wil je zo graag dat ik er op antwoord? Wacht een paar seconden en je krijgt je antwoord. (:

    Het hoeft niet, hoor. Ik ga zo toch off, en kijk hoogstwaarschijnlijk niet meer naar dit topic.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd; ja. Ik zou niet begrijpen waarom je een levend dier als mode-accessoire zou gebruiken. Leuk zeg, een slang om je hand. Slangen horen in het wild, of in een terrarium, en niet om een hand. Het wordt alleen maar gedaan zodat er 'wauw!' wordt gezegd. Dan kun je net zo goed een hond in je handen houden, da's nog een beetje wildlife-friendly.


    Het lijkt me niet. Oké, je zou misschien denken dat het niet kan zoiets. Maar denken zoals je reageerde op pagina 1, je eerste reactie? Nee. "de jonge mannelijke attentionwhore", duid dan ook op Justin Bieber hoor.

    Zo, nu tevreden dat je - je antwoord hebt?

    BEARD schreef:
    (...)
    Het hoeft niet, hoor. Ik ga zo toch off, en kijk hoogstwaarschijnlijk niet meer naar dit topic.


    Je blijft wel reageren..

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Het lijkt me niet. Oké, je zou misschien denken dat het niet kan zoiets. Maar denken zoals je reageerde op pagina 1, je eerste reactie? Nee. "de jonge mannelijke attentionwhore", duid dan ook op Justin Bieber hoor.

    Zo, nu tevreden dat je - je antwoord hebt?

    Tevreden, nu weet ik hoe jij tegen de stelling 'slang in hand' aankijkt. 'Attentionwhoring' is een gewoon woord voor 'aandachttrekken'. Perez Hilton gebruikt het. Memebase gebruikt het, en 4Chan ook. Sowieso noem ik normale mensen ook attentionwhores, als je mijn reacties al een tijdje volgt, en niet alleen vandaag. Dit is namelijk al de tweede ruzie waarin ik rustig aan ben komen drijven; vandaag is namelijk een turbulente dag.

    Have a nice night!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Tevreden, nu weet ik hoe jij tegen de stelling 'slang in hand' aankijkt. 'Attentionwhoring' is een gewoon woord voor 'aandachttrekken'. Perez Hilton gebruikt het. Memebase gebruikt het, en 4Chan ook. Sowieso noem ik normale mensen ook attentionwhores, als je mijn reacties al een tijdje volgt, en niet alleen vandaag. Dit is namelijk al de tweede ruzie waarin ik rustig aan ben komen drijven; vandaag is namelijk een turbulente dag.

    Have a nice night!



    Achja,

    BEARD schreef:
    (...)
    Inspelen op het libido van tienermeisjes. lol. Nou, hier, omdat je per se het laatste woord moet hebben, en omdat ik al een keer heb gezegd: 'I rest my case', krijg je gewoon gelijk, en dan kun je nu tegen jezelf zeggen: 'I did it, I beat The Troll Queen!', which you have not, but to just give you the impression that you did. Als ik zeg dat mijn zaak rust, dan is dat nou eenmaal zo. k lol.



    @Petrova: Nee, hoor, daarom zit ik nu op een opleiding Audio-Visueel, en weet ik toevallig wel hoe ik de Nederlandse taal moet beheersen. 'Kom nu niet aanzetten met school...'.

    En waarom zou ik trots zijn omdat ik 'gewonnen' heb van jou? wow, ja, wat een prestatie. & over, dat school-gedoe, Vlaams is anders als Nederlands, dat zou je weten als je op een fatsoenlijke school gezeten zou hebben.


    Save me from myself.

    BEARD schreef:
    (...)
    Tevreden, nu weet ik hoe jij tegen de stelling 'slang in hand' aankijkt. 'Attentionwhoring' is een gewoon woord voor 'aandachttrekken'. Perez Hilton gebruikt het. Memebase gebruikt het, en 4Chan ook. Sowieso noem ik normale mensen ook attentionwhores, als je mijn reacties al een tijdje volgt, en niet alleen vandaag. Dit is namelijk al de tweede ruzie waarin ik rustig aan ben komen drijven; vandaag is namelijk een turbulente dag.

    Have a nice night!



    Dan zijn wij toch niet de enige 3 mensen die hersenen hebben! Good night 2, bye (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Je moet niet denken dat je iets bent omdat je toevallig ouder bent als ons. Want je bent zelf ook 14 geweest, hoor. Je bent niets meer minder als ons. Je scheldt ons uit. Je gedraagt je misschien ook niet als een kleine bijdehante opdonder, maar wij doen dat ook niet. We uiten - zoals jij ook al zei - gewoon onze mening tegenover jou. (:

    & hier ben ik het volledig mee eens.


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    & hier ben ik het volledig mee eens.


    me 2 (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Waarom worden de 'je bent kinderachtig'-argumenten steeds gebruikt als je kritiek hebt op Justin Bieber?
    Weet je wat kinderachtig is: Een slang meenemen als een accessoires naar de VMA's. Daarnaast is het ook ronduit belachelijk. Moeten jullie je niet druk gaan maken om andere belangrijke JB-dingen? Zoals het feit dat hij en Selena lekker klef (om misselijk van te worden) waren tijdens de VMA's.
    Get a life, Justin fucking sucks en is een hype.

    Maar aangezien jullie alledrie of 14 of 15 zijn, snap ik de reacties die jullie geven wel (meestal zijn de beliebertjes ook rond deze leeftijd want dan vallen meisjes nog op jongens die zo vrouwelijk mogelijk zijn en weten nog niet wat echte mannen zijn). En dan heb ik het vooral tegen Petrovi-dinges, IkbenSwag en abervoortzodiegaat.
    (baby)
    Oh en ik snap dat je gefrustreerd raakt als een reactie tegen jullie geliefde mannetje is, een +13 krijgt. I mean: DAMN.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 2:17 ]


    Here & Now

    I wonder why it's always beard that's fighting (;


    All I have in life, is my imagniation.