• Hello, gorgeous(cat)

    Voor diegene die het nog niet weten, Jersey Shore seizoen 4 zal vanaf 4 september van start gaan op MTV natuurlijk.
    Dit moest ik even meedelen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 19:38 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    Jullie hebben vast wel gezien wat Stonem zei, dus hierbij een laatste waarschuwing. Shut it, please.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Videotape schreef:
    (...)

    Wil je mijn andere argumenten horen? Je bent gewoon een zielig kind dat op elk topic iedereen afkraakt en slechte commentaar geeft. Nu moet jij niet helemaal gek worden omdat er ook commentaar op jou word gegeven. Daarbij, ik heb ook een leven, trust me. Op het moment heb ik niets te doen en ik vind dit wel grappig. En ik snap het verband ook niet tussen een mierenneuker en je post een keer nalezen, maar dat zal wel weer aan mij liggen omdat jij zo goed bent opgevoed. (;

    Your argument is in-fucking-valid. Ik kraak het af omdat ik mijn mening geef. Zoals eerder gezegd, geef ik mijn mening wel, in tegenstelling tot vele anderen hier. Ik doe ook aan 'trollen', wat betekent dat je andere mensen hun mening aanvalt met goede argumenten, op een grappige manier. (Dit wordt meestal gewaardeerd door andere trollers.) Daarbij komt dat jij naar mijn mening gewoon een bijdehante veertienjarige bent die een les levensbeschouwing en maatschappijleer nodig heeft. Bij deze:



    @Weirwood: Oke, I'll shut up! (:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 21:22 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DancingDead schreef:
    (...)
    dus in deze reactie lees ik: ik heb niks te doen dus ik ga maar even een discussie voeren?


    Correct.


    All I have in life, is my imagniation.

    > Slotje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hooligan schreef:
    (...)







    HAHAHAHHAHAHA ik vind dit zo grappig! En ik durf er zelfs nog voor te wedden dat jullie dit menen en nu kwaad achter jullie pc zitten! Hahahah...


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape