• Hello, gorgeous(cat)

    Voor diegene die het nog niet weten, Jersey Shore seizoen 4 zal vanaf 4 september van start gaan op MTV natuurlijk.
    Dit moest ik even meedelen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 19:38 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    Bleh Jersey Shore.. -aa-

    Codex schreef:
    (...)



    WTF heeft de kerk hiermee te maken? Je kan ook in andere dingen geloven!

    Dat is een uitdrukking. Woordspeling. Ja je kan inderdaad in andere dingen geloven, en wat dan. Ik ben atheïst, en daar ben ik trots op. Ik gebruik deze uitdrukking gewoon graag.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DancingDead schreef:
    (...)
    nooit geweten dat lengte iets te maken kon hebben met schattigheid. ik mag sammi niet en ik vind snooki er echt heel fake uit zien. mja, ieder zijn eigen mening he ;P


    Sorry dat ik vind dat lengte te maken heeft met schattigheid?


    Stop trying to control everything and just let go.

    BEARD schreef:
    (...)
    Dat is een uitdrukking. Woordspeling. Ja je kan inderdaad in andere dingen geloven, en wat dan. Ik ben atheïst, en daar ben ik trots op. Ik gebruik deze uitdrukking gewoon graag.


    Amai ik ben heel trots op u dat je atheïst bent proficiat, maar stop met hier gezever te verkopen, dankje!


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Codex schreef:
    (...)

    Amai ik ben heel trots op u dat je atheïst bent proficiat, maar stop met hier gezever te verkopen, dankje!

    I sell nothing but highkicks.

    Amai ik zever niet, eh. Ik zeg gewoon wat ik vind, maar blijkbaar wordt jij opgevoed op een manier dat alleen de mainstream hun mening mag geven. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Dat is een uitdrukking. Woordspeling. Ja je kan inderdaad in andere dingen geloven, en wat dan. Ik ben atheïst, en daar ben ik trots op. Ik gebruik deze uitdrukking gewoon graag.


    Ik heb die uitdrukking nog nooit gehoord, en hij slaat ook nergens op dus ben je zeker dat hij wel degelijk bestaat?

    (sure, je mening geven door foto's te plaatsen van Snookie dat ze geslagen word en er dan nog +1 bij te zetten. Dat is niet laag, dan? Geef dan normaal je mening.)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 21:00 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    BEARD schreef:
    (...)
    I sell nothing but highkicks.

    Amai ik zever niet, eh. Ik zeg gewoon wat ik vind, maar blijkbaar wordt jij opgevoed op een manier dat alleen de mainstream hun mening mag geven. (:

    Videotape schreef:
    (...)

    Ik heb die uitdrukking nog nooit gehoord, en hij slaat ook nergens op dus ben je zeker dat hij wel degelijk bestaat?

    Dat je het niet kent, betekent niet dat het niet bestaat. Het is een Oud-Hollandse uitdrukking die mijn opa graag gebruikte en op Bijbelschool had geleerd. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    I sell nothing but highkicks.

    Amai ik zever niet, eh. Ik zeg gewoon wat ik vind, maar blijkbaar wordt jij opgevoed op een manier dat alleen de mainstream hun mening mag geven. (:


    Ik leer teminste wanneer je 'dt' moet gebruiken bij een werkwoord. En over mijn opvoeding weet jij niets dus moet je daar ook niet over beginnen. En ik ben niet bang van u highkicks zenne laat maar komen!


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Codex schreef:
    (...)

    Ik leer teminste wanneer je 'dt' moet gebruiken bij een werkwoord. En over mijn opvoeding weet jij niets dus moet je daar ook niet over beginnen. En ik ben niet bang van u highkicks zenne laat maar komen!

    Ocharme. Een fout. Erg, hoor. Ik bedreig je ook niet. (;
    Hoewel ik wel een paar jaartjes intensief k1 heb gedaan, hehe. Ach, opvoeding, ik ken onderhand je kijk op van alles, dus je opvoeding is obvious.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 21:03 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    I sell nothing but highkicks.

    Amai ik zever niet, eh. Ik zeg gewoon wat ik vind, maar blijkbaar wordt jij opgevoed op een manier dat alleen de mainstream hun mening mag geven. (:


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    Hypocriete 'ik-maak-nooit-spelfouten-quote'. (;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Ocharme. Een fout. Erg, hoor.


    Als je wil uitpakken moet je ook wel zien dat je alles juist schrijft anders maak je je een beetje belachelijk.


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    BEARD schreef:
    (...)
    Ocharme. Een fout. Erg, hoor. Ik bedreig je ook niet. (;
    Hoewel ik wel een paar jaartjes intensief k1 heb gedaan, hehe. Ach, opvoeding, ik ken onderhand je kijk op van alles, dus je opvoeding is obvious.


    WTF is wrong with you? Jij bent degene die foto's plaats van een meisje dat geslagen word en daar dan +1 bij zet. Dan zou je beter eens naar jouw opvoeding moeten kijken (;


    All I have in life, is my imagniation.

    Dit geruzie past perfect bij JS (wbw)


    -