• Hello, gorgeous(cat)

    Voor diegene die het nog niet weten, Jersey Shore seizoen 4 zal vanaf 4 september van start gaan op MTV natuurlijk.
    Dit moest ik even meedelen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 19:38 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    Uneventful schreef:



    Dat is haar krokodil dus, isn't she cute?

    OH MY GOD, IEDEREEN HEEFT KNUFFELS. ALLEEN ZIJN DIE NIET ZO POLIO OM ERMEE OP FILM TE GAAN OK. Mpf.

    Hooligan schreef:
    (...)
    OH MY GOD, IEDEREEN HEEFT KNUFFELS. ALLEEN ZIJN DIE NIET ZO POLIO OM ERMEE OP FILM TE GAAN OK. Mpf.


    -.-' Calm down. In die stukken zeggen ze iets over hun zelf of wat zij dachten.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 20:28 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jezus, jullie kunnen lullen over Snookie. Ze speelt mee in een reality reeks, so what? Het is haar leven


    All I have in life, is my imagniation.

    Uneventful schreef:
    (...)

    -.-' Kalm down. In die stukken zeggen ze iets over hun zelf of wat zij dachten.

    I'll kalm down, if u talc proeper englighsc okie

    Hooligan schreef:
    (...)
    I'll kalm down, if u talc proeper englighsc okie


    Oh oops, lol. Ugh, please doe normaal. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hooligan schreef:
    (...)
    I'll kalm down, if u talc proeper englighsc okie

    +5.

    @Dingmetblondechickoppic: Idgaf: Ze zet zichzelf voor lul, en nou ja, ze is een attentionwhore. /care.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 20:31 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    +5.

    @Dingmetladygagapic: Idgaf: Ze zet zichzelf voor lul, en nou ja, ze is een attentionwhore. /care.


    Eh, als je mij bedoelt, dat is niet lady Gaga. En omdat zij doet wat ze wil met haar leven moeten jullie beginnen lullen in een topic dat algemeen over jersey shore gaat? Nice :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    Eh, als je mij bedoelt, dat is niet lady Gaga. En omdat zij doet wat ze wil met haar leven moeten jullie beginnen lullen in een topic dat algemeen over jersey shore gaat? Nice :-)

    Ze doet wat er in 't script staat. Gast, ik heb een opleiding audiovisueel gedaan en alles is fake. Zo fake als Snooki's huidskleur.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Ze doet wat er in 't script staat. Gast, ik heb een opleiding audiovisueel gedaan en alles is fake. Zo fake als Snooki's huidskleur.


    Dus? Dan is ze nog een goede actrice ook. Want ik geloof dat het echt is, er valt niet echt iets fake aan te vinden, maar ok.


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    Dus? Dan is ze nog een goede actrice ook. Want ik geloof dat het echt is, er valt niet echt iets fake aan te vinden, maar ok.

    Geloven doe je in de kerk. Maar ja. De meeste dingen zijn fake. Acteurs zijn het, ja.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sam is geen bitch, ze heeft heel veel meegemaakt met Ron. Ze verdiende zo iets niet. Het ging de laatste keer zeker lukken in Jersey Shore seizoen 3 toen ze het weer goedmaakte voor de laatste keer in dat seizoen. Maar Mike moest weer drama en ruzie stoken tussen hun. Je ziet ook in het eerste seizoen dat Mike met Sam wil en ik denk dat hij er nog altijd moeilijkheden mee heeft dat Sam voor Ron heeft gekozen in de plaats voor hem daarom stookte hij die ruzie denk ik. En natuurlijk is Snooki cute, weetje dat ze maar 1m45 is ? Auwwwwwhh

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 20:40 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    zaynwhore schreef:
    Sam is geen bitch, ze heeft heel veel meegemaakt met Ron. Ze verdiende zo iets niet. Het ging de laatste keer zeker lukken in Jershey Shore seizoen 3 toen ze het weer goedmaakte voor de laatste keer in dat seizoen. Maar Mike moest weer drama en ruzie stoken tussen hun. Je ziet ook in het eerste seizoen dat Mike met Sam wil en ik denk dat hij er atlijd moeilijkheden mee heeft dat Sam voor Ron heeft gekozen in de plaats voor hem daarom stookte hij die ruzie denk ik. En natuurlijk is Snooki cute, weetje dat ze maar 1m45 is ? Auwwwwwhh

    nooit geweten dat lengte iets te maken kon hebben met schattigheid. ik mag sammi niet en ik vind snooki er echt heel fake uit zien. mja, ieder zijn eigen mening he ;P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    BEARD schreef:
    (...)
    Geloven doe je in de kerk. Maar ja. De meeste dingen zijn fake. Acteurs zijn het, ja.


    Nee sorry, ik geloof niet in God. Maar als je zo zeker weet dat het allemaal nep is, dat moet jij weten hè.


    All I have in life, is my imagniation.

    DancingDead schreef:
    (...)
    nooit geweten dat lengte iets te maken kon hebben met schattigheid. ik mag sammi niet en ik vind snooki er echt heel fake uit zien. mja, ieder zijn eigen mening he ;P

    Inderdaad.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Geloven doe je in de kerk. Maar ja. De meeste dingen zijn fake. Acteurs zijn het, ja.




    WTF heeft de kerk hiermee te maken? Je kan ook in andere dingen geloven!


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape