• Hello, gorgeous(cat)

    Voor diegene die het nog niet weten, Jersey Shore seizoen 4 zal vanaf 4 september van start gaan op MTV natuurlijk.
    Dit moest ik even meedelen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 19:38 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    Codex schreef:
    (...)

    Als je wil uitpakken moet je ook wel zien dat je alles juist schrijft anders maak je je een beetje belachelijk.

    Wauw, ik maak een foutje, -jij doet dat nooit, natuurlijk-, en gelijk heb je WEL iets om over te praten, of om af te kraken. Je komt niet met argumenten, je komt met slappe aftreksels van trollers op Q.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    zaynwhore schreef:
    (...)

    Sorry dat ik vind dat lengte te maken heeft met schattigheid?

    zeg ik dat het erg is? je bent nogal snel op je teentjes getrapt. waarom zeg ik: ieder zijn eigen mening? damn


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Codex schreef:
    (...)

    Ik leer teminste wanneer je 'dt' moet gebruiken bij een werkwoord. En over mijn opvoeding weet jij niets dus moet je daar ook niet over beginnen. En ik ben niet bang van u highkicks zenne laat maar komen!

    Ik vind het pathetic dat je van Snooki opeens overstapt naar spellingsfouten? Seriously? Kan je het argument niet winnen zonder er andere dingen bij te betrekken?

    En btw, ze had in een andere reactie gezet dat die +1 voor een reactie was van iemand anders, niet voor dat plaatje, jeez. Ga lezen ofzo

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 21:07 ]

    Wow, ik ben een uur weggeweest en jullie zijn nogbezig :3


    To infinity and beyond •

    Wat Hooligan zegt ja. Ik was Omerta aan het doen en typte ff wat in het wilde westen k. Ben er zo weer, sigaretten zoeken.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 21:08 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ik vind het pathetic dat je van Snooki opeens overstapt naar spellingsfouten? Seriously? Kan je het argument niet winnen zonder er andere dingen bij te betrekken? OBVIOUSLY NOT

    En btw, ze had in een andere reactie gezet dat die +1 voor een reactie was van iemand anders, niet voor dat plaatje, jeez. Ga lezen ofzo


    Kind, ga je eigen reacties eens bekijken waar je een meisje belachelijk maakt omdat ze Kalm down, ipv Calm down schrijft? Dus begin niet tegen ons terwijl je het zelf doet (;


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik moest meteen hieraan denken:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Videotape schreef:
    (...)

    Kind, ga je eigen reacties eens bekijken waar je een meisje belachelijk maakt omdat ze Kalm down, ipv Calm down schrijft? Dus begin niet tegen ons terwijl je het zelf doet (;

    Dat zijn mensen die Engels praten omdat ze denken dat ze het kunnen. Dan zet je jezelf gewoon voor lul. En ga jij ook niet hypocriet lopen doen eh.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Codex schreef:
    (...)

    Als je wil uitpakken moet je ook wel zien dat je alles juist schrijft anders maak je je een beetje belachelijk.

    wauw, alsof jij nooit fouten maakt ofzo? :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    BEARD schreef:
    (...)
    Wauw, ik maak een foutje, -jij doet dat nooit, natuurlijk-, en gelijk heb je WEL iets om over te praten, of om af te kraken. Je komt niet met argumenten, je komt met slappe aftreksels van trollers op Q.



    Tuurlijk wel maar ik overlees eerst alles voor ik het plaats en iedereen het kan lezen.


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    BEARD schreef:
    (...)
    Dat zijn mensen die Engels praten omdat ze denken dat ze het kunnen. Dan zet je jezelf gewoon voor lul. En ga jij ook niet hypocriet lopen doen eh.


    Wel, jij kan geen Nederlands. Zet je jezelf ook voor schut (;


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    Kind, ga je eigen reacties eens bekijken waar je een meisje belachelijk maakt omdat ze Kalm down, ipv Calm down schrijft? Dus begin niet tegen ons terwijl je het zelf doet (;

    Noem me geen kind en geef me geen knipoog, bijdehand. En ga geen engels praten als je dat niet kunt, dat is gewoon lomp, want je weet dat je wordt verbeterd. Als we het over de Nederlandse taal hebben, is het een heel ander verhaal. Jezus.

    Ik snap niet wat mensen leuk kunnen vinden aan Jersey Shore. Misschien een aflevering, maar om er nou 4 seizoenen naar te kijken, no thank you :/
    En ik snap ook niet hoe je Snooki schattig/knap w/e kan vinden :|


    As travars

    DancingDead schreef:
    (...)
    zeg ik dat het erg is? je bent nogal snel op je teentjes getrapt. waarom zeg ik: ieder zijn eigen mening? damn


    Ik rap op mijn teentjes getrapt? Jij bent rap op je teentjes getrapt. Inderdaad ieder heeft zijn eigen mening maar die kan je ook op een deftige manier schrijven. Ik heb het nu niet over jouw, het is over het algemeen. Over wat maken jullie nu eigenlijk ruzie? Of dat Snooki schattig is of niet ?...


    Stop trying to control everything and just let go.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Noem me geen kind en geef me geen knipoog, bijdehand. En ga geen engels praten als je dat niet kunt, dat is gewoon lomp, want je weet dat je wordt verbeterd. Als we het over de Nederlandse taal hebben, is het een heel ander verhaal. Jezus.



    ;) KIND, wat ga je nu doen hè?


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape