• Hello, gorgeous(cat)

Voor diegene die het nog niet weten, Jersey Shore seizoen 4 zal vanaf 4 september van start gaan op MTV natuurlijk.
    Dit moest ik even meedelen.

[ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 19:38 ]

Stop trying to control everything and just let go.

Codex schreef:
    (...)

;) KIND, wat ga je nu doen hè?

_O_

To infinity and beyond •

Hooligan schreef:
    (...)
    Noem me geen kind en geef me geen knipoog, bijdehand. En ga geen engels praten als je dat niet kunt, dat is gewoon lomp, want je weet dat je wordt verbeterd. Als we het over de Nederlandse taal hebben, is het een heel ander verhaal. Jezus.

Waarom zou dat een heel ander verhaal zijn? Wie is er nu hypocriet bezig? Denk eens na, de enigste reden waarom ik haar verbeterde was voor dat Engels. Dus ik zou eerst eens beter nadenken voor je iets doet, want het kan ook terugkomen hoor, no prob.

All I have in life, is my imagniation.

Videotape schreef:
    (...)

Wel, jij kan geen Nederlands. Zet je jezelf ook voor schut (;

Ik kan geen Nederlands?! Ga eens een voor een mijn posts na, en je ziet dat ik dat wel kan. Dat ik mijn posts niet honderd keer overlees omdat ik geen mierenneuker ben, is omdat ik nog andere dingen doe naast Quizlet. Zoals bellen, tekenen, of Omerta. Sterk argument dat je daar noteert: 'Ik kan niks anders verzinnen, dus daarom ga ik maar op een klein miezerig spelfoutje zeiken.'

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Codex schreef:
    (...)

;) KIND, wat ga je nu doen hè?

Dit vind ik nou zo kinderachtig. Als ik je in persoon kende had je allang een stoot op je bek gekregen. Vragen wat ik wil doen over het internet, terwijl je in een heel ander land woont. Volwassen hoor.

Hooligan schreef:
    (...)
    Dit vind ik nou zo kinderachtig. Als ik je in persoon kende had je allang een stoot op je bek gekregen. Vragen wat ik wil doen over het internet, terwijl je in een heel ander land woont. Volwassen hoor.

Op deze manier toch:

Hooligan schreef:
    (...)

Geloof mij als jij mij 1 keer aanraakt ben je dood ;)

You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

Een beetje vriendelijker graag. En nu weer ontopic (:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

BEARD schreef:
    (...)
    Ik kan geen Nederlands?! Ga eens een voor een mijn posts na, en je ziet dat ik dat wel kan. Dat ik mijn posts niet honderd keer overlees omdat ik geen mierenneuker ben, is omdat ik nog andere dingen doe naast Quizlet. Zoals bellen, tekenen, of Omerta. Sterk argument dat je daar noteert: 'Ik kan niks anders verzinnen, dus daarom ga ik maar op een klein miezerig spelfoutje zeiken.'

Wil je mijn andere argumenten horen? Je bent gewoon een zielig kind dat op elk topic iedereen afkraakt en slechte commentaar geeft. Nu moet jij niet helemaal gek worden omdat er ook commentaar op jou word gegeven. Daarbij, ik heb ook een leven, trust me. Op het moment heb ik niets te doen en ik vind dit wel grappig. En ik snap het verband ook niet tussen een mierenneuker en je post een keer nalezen, maar dat zal wel weer aan mij liggen omdat jij zo goed bent opgevoed. (;

All I have in life, is my imagniation.

zaynwhore schreef:
    (...)

Ik rap op mijn teentjes getrapt? Jij bent rap op je teentjes getrapt. Inderdaad ieder heeft zijn eigen mening maar die kan je ook op een deftige manier schrijven. Ik heb het nu niet over jouw, het is over het algemeen. Over wat maken jullie nu eigenlijk ruzie? Of dat Snooki schattig is of niet ?...

jij zegt: Sorry dat ik vind dat lengte te maken heeft met schattigheid?

uit deze reactie blijkt dus dat je je aangevallen voelt. en ik moet dus dingen deftig op gaan schrijven omdat jij dat wilt? I dont think so

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Codex schreef:
    (...)

Codex schreef:
    (...)

AHAHAHA AHAHAHAHAH AHAHAHA, stoer hoor. Maak eerst je middelbare school maar af.

Codex schreef:
    (...)

we gaan met de dood bedreigen. dát vind ik echt zielig

Videotape schreef:
    (...)

Wil je mijn andere argumenten horen? Je bent gewoon een zielig kind dat op elk topic iedereen afkraakt en slechte commentaar geeft. Nu moet jij niet helemaal gek worden omdat er ook commentaar op jou word gegeven. Daarbij, ik heb ook een leven, trust me. Op het moment heb ik niets te doen en ik vind dit wel grappig. En ik snap het verband ook niet tussen een mierenneuker en je post een keer nalezen, maar dat zal wel weer aan mij liggen omdat jij zo goed bent opgevoed. (;

dus in deze reactie lees ik: ik heb niks te doen dus ik ga maar even een discussie voeren?

DancingDead schreef:
    (...)
    dus in deze reactie lees ik: ik heb niks te doen dus ik ga maar even een discussie voeren?

+832983292

DancingDead schreef:
    (...)
    jij zegt: Sorry dat ik vind dat lengte te maken heeft met schattigheid?

uit deze reactie blijkt dus dat je je aangevallen voelt. en ik moet dus dingen deftig op gaan schrijven omdat jij dat wilt? I dont think so

Jezus man, ik wil gewoon dat deze belachelijke ruzie stopt? Vinden jullie dat dan zo leuk misschien ruzie maken voor zoiets stom?

Stop trying to control everything and just let go.