• Ik ben een tijdje voor de vakantie niet naar school geweest en nu moet ik m'n voorkeur aangeven voor in welke klas ik kom ....volgende week.
    Ik kwam van het gymnasium 3 en ben blijven zitten in atheneum 3 door een paar redenen, niet dat mijn cijfers zo extreem slecht waren. Ook om van Latijn en Grieks af te zijn >_<". Nu moet ik dus kiezen tussen vwo 3, havo 4 of eventueel vwo 4.
    De 3e klas wil ik absoluut niet nóg een keer, dus dat valt al af.
    Nu is vwo 4 bijna onmogelijk, denk ik. Dus als ik het zou willen, zal ik er voor moeten ~*~vechten~*~ lol.
    Havo 4; ben ik wel sneller van de middelbare school af en kan ik eventueel een sprint jaar doen van vwo 5 en 6 in een, of 1 jaar hbo en dan eventueel universiteit of gewoon hbo afmaken.
    Het probleem is dat ik vwo wel kan, maar het dus waarschijnlijk onmogelijk is. Maar ook is er, als ik het echt zou willen, een kleine kans dat het mogelijk is op bijvoorbeeld een voorwaarde dat als het niet goed gaat weer terug te gaan naar havo 4.

    What to do ;O;?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik zou best een paar klassen over willen slaan, maar dat gaat niet. Ik ben er te jong voor. >_<'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Salander schreef:
    4VWO gaan doen en het halen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Snivellus schreef:
    Ik zou best een paar klassen over willen slaan, maar dat gaat niet. Ik ben er te jong voor. >_<'

    Daar gaat het ook niet over ;p
    Though dat ik groep 4 niet gedaan heb ._. maar dan kom je wel in een beetje lastige situatie. Ik ben een vroege leerling en om dan bij mensen die 2 jaar ouder zijn in de klas te zitten... niet altijd fijn. Want sommigen van hen denken dan dat je een "vijand" bent omdat jij een aardig stuk jonger bent, maar al wel in die klas. Niet het beste jaar van m'n leven ><


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Uneventful schreef:
    Havo 4, en dan een jaar hbo en universiteit. That's my idea.


    I love you Tim

    4 havo, want 4 vwo is al moeilijk maar daarna wordt het alleen nog maar moeilijker. Dat gaat in heel veel gevallen van mensen die de derde wél haalden al mis.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the