• Een account op Omerta? Ik ben wel nieuwschierig, hoewel, ik betwijfel of iemand het heeft, maar het is dus een maffia-RPG waar ik al ruim 5 jaar actief ben. Ik heet daar Christ, dus als je er al aangemeld bent, of je gaat aanmelden, stuur me een berichtje of vriendenverzoek. (;

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Daarbij komt dat ik ook geld kan sturen als je hulp nodig hebt. (cat)
    Op Omerta dan. 8D

Ik ken het niet, sorry :W

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Echt niemand? D:
    Geef je dan op ofz. Ik ben in een paar dagen een hoge rank en dan begin ik wel een speciale Q. Familie of zo.

Nee, niet geïnteresseerd, dankje :W

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Ik wil meedoen ö

*gaat een account aanmaken*

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Pemberley schreef:
    Ik wil meedoen ö

*gaat een account aanmaken*

Stuur dan een berichtje naar Christ, dan stort ik wel even 500 dollar op je rekening. 8D

BEARD schreef:
    (...)
    Stuur dan een berichtje naar Christ, dan stort ik wel even 500 dollar op je rekening. 8D

Dankje, de naam is Cavanaugh, nu eerst even uitvogelen hoe je een berichtje stuurt (nerd)

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Pemberley schreef:
    (...)

Dankje, de naam is Cavanaugh, nu eerst even uitvogelen hoe je een berichtje stuurt (nerd)

Ik heb je een bericht gestuurd. Gewoon op het flikkerende envelopje klikken. 8D