• Ik fietste net naar huis en moest wachten voor het spoor. WAT DAT DUURDE, JOH!
    Begint ineens de man die al heel lang voor me fietste tegen me te praten, Engels want hij kwam uit een Afrikaans land waarvan ik de naam niet meer weet.
    Nou, allemaal leuk en aardig. Ineens begint hij meer persoonlijkere dingen te vragen, te zeggen dat ik mooi ben en probeert hij me een andere weg te laten fietsen. Ik ben niet gek, bij die andere weg komt er bijna niemand en op het industrieterrein, waar ik normaal fiets, wonen veel mensen die ik ken dus ben ik gewoon doorgefietst, hij bleef me echter volgen.
    Toen vroeg hij ineens ook of ik gelovig was, dus zei ik eerlijk dat ik mijn geloof ben kwijtgeraakt als het ware, toen ik 12 was. Vond hij onzin, wilde hij me overhalen met hem naar de kerk te gaan.
    Daarna ging het ineens over werk, ik zei dat ik nog geen baan had en zijn broer had wel "iets", maar hij kon niet beschrijven wat. Ja amehoela, ik ben niet gek! Van pedo naar Jehova - getuige en weer terug.
    Hij was me dus helemaal naar mijn straat gevolgd, al die tijd was ik te bang om wat van 'm te zeggen, omdat ik nu eenmaal een bangerik ben. Maar toen we bij mijn straat was zei ik dat ik daar woonde, maar liever niet had dat hij mee de straat in ging, omdat ik hem niet kende. Vond hij prima, begreep hij wel, maar vervolgens gaat hij me zijn nummer opdringen. Uiteindelijk heb ik het maar opgeslagen in mijn telefoon, als ik ooit wilde praten of zo, mocht ik hem bellen/sms'en. Ik heb het nummer alweer verwijderd. No way in hell dat ik nog contact met hem zoek.

    Ik vond hem eng.(cat)
    Iemand van jullie ervaring met zulke mensen?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 16:07 ]


    everything, in time

    Nee, dat heb ik gelukkig nooit gehad. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Void schreef:
    (...)

    Hehe bedankt!
    Ik moet ook best ver fietsen -9km, maar vooruit!- En hij is er daarvan zeker 5 mee gefietst. Hij begreep mijn hints niet.><

    Pfoe, dat is lang! Ik zou op een gegeven moment echt bang worden dat hij me van mijn fiets zou trekken...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Yuk, eng. Ik denk dat ik die man kei hard genegeerd zou hebben.. :$


    Bad decisions make good stories.

    Romanian schreef:
    Dude, that's creepy. D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja, met een of andere dude uit Congo in het bushokje. In het begin was ie wel aardig en daarna begon ie ineens allemaal vragen te stellen of ik nog maagd was enzo. Viezerik, bah.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja :S Er zit af en toe eens dezelfde dronken/high man (echt supercreepy, hij kijkt scheel en heeft echt honderden euros cash bij zich, dus ik denk een dealer & hij heeft een cowboylook en is meer dan 50 jaar & een vrouw van 25) op de bus naar huis (halfuur op de bus),
    Ik en mijn vriendinnen zaten in een vierzit - ging het meisje over me van de bus, ik wou me nicht roepen zodat die creep daar niet kon zitten, maar nee, hij zat al... Hij begon mij héél aan te spreken (hij was dronken, maar ik denk niet high) en wou z'n mobieltje uitlenen omdat ik sms'te en begon van die moppen te tappen in het plat west-vlaams en dat ik zelf de helf niet verstond... ik was echt beschaamd...
    Maar het kan erger ^^ diezelfde creep zat eens naast een vriendin van me en hij was superdronken, high -hij snoof zelf in de bus... serieus, dan wil je niet naast die pedo zitten


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Yuuukk, gelukkig niet o_o


    Alleen maar tranen van geluk

    De volgende keer zeggen dat je een Satanist bent en dan hoepelen ze vanzelf op. (krul)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Ja, twee Turken in de trein.
    Zulke mensen zijn annoying as fuck.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had eerst zo'n vage vent op een gele scooter met zwarte streepen (Ik noem het een bij-en scooter) met bijpassende helm (ohgod) achter me aan. Ik rende als een gek een poortje in :'D

    Eigenlijk zou je héel droog moeten zeggen: 'I do not speak English' :3


    Let it come and let it be

    Bij mijn dorp in de buurt zit op een paar minuten fietsen afstand een asielzoekers centrum en die mensen praten ook altijd tegen je, dus ik ben het gewend. Maar dat ze mee naar huis fietsen is wel heeel erg


    Don't dream your life, but live your dream!

    Je had geqwoon met zijn nummer naar de politie moeten gaan.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Omg zo eng! Als ik jou was zou ik nog niet meer durven alleen blijven thuis, omdat hij weet waar je woont ;o


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Gelukkig niet :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Broomstick schreef:
    Stiekem vind ik dit half grappig, maar ik zou echt in mijn broek gepist hebben als mij dat overkwam en gewoon die man genegeerd hebben. :')


    It's going to be difficult, but not impossible.