• Ik had gisteren een date , met de jongen waar ik echt al lang een crush op heb ! (we stuurden al een paar weken & we hadden wel al heel wat gecamt, maar we waren al helemaal dol op elkaar.) eerst was het wat raar , want hij nam me meteen mee naar zijn vrienden en nam m'n hand enz al vast ,ik kreeg er meteen kriebels van en dan gingen we een stukje fietsen en zijn we op een romantisch plekje even afgestapt en hebben we daar wat staan knuffelen en zoenen en gewoon genieten van het bij elkaar zijn (: hij noemde me zijn prinsesje & ik was echt zo gelukkig ! ik had echt even een 'up' nodig in mijn leven na al die 'downs' ik heb echt zin om er terug tegenaan tegaan , ik heb zin in school , zin in mijn verdere leven ! hij maakt me echt zo gelukkig (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ahw, wat leuk (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zo schattig ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Postcards schreef:
    Aww! Echt heel schattig!

    Happy for you!

    Wigglytuff schreef:
    Ik ben blij voor je en ik maak momenteel een soortgelijk iets mee. Ik ben de laatste tijd ook een beetje down geweest, maar ik heb een stel geweldige vrienden die me altijd op weten te vrolijken. Nu wil ik er weer voor de volle 100% tegenaan gaan op school (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Postcards schreef:
    Aww! Echt heel schattig!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    echt lief ik hoop dat jullie lang verliefd bijven (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ach, dat wil ik ook ;D echt lief :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    aaah schattig C:


    Shoganai i ne~

    Wat leuk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    leuk(Y)


    You can't not look cool with a crossbow.