• Oke, 2 van mijn beste vriendinnen hebben ruzie met elkaar.
    K die is sinds kort ook een Justin Bieber fan net zoals mij en B, dat vonden wij op het begin wel allemaal geweldig enzo maar nu is ze zeg maar heel erg veranderd, sinds ze fan is van Justin Bieber is ze ineens heel arrogant geworden en kan ze niks zelf bedenken dus koopt ze alles wat wij ook kopen, en dat irriteerd B echt heel erg.
    B heeft er wat van gezegd en nu zegt ze allemaal ik ben zoals ik ben en ik doe het helemaal niet express, wij weten dat ze dat wel doet.
    Ze doet zeg maar heel onschuldig enzo, maar nu heeft ze dus tegen B gezegd dat ze een hoer is en dat ze met iedereen naar bed gaat.
    Terwijl ze tegen mij heel lief doet enzo waarschijnlijk omdat ze nogal bang van me is, maar dat was ze al.
    Maar tussen mij en K is het nu wel goed, maar niet tussen B en K.
    En het ergste is dus dat wij op school altijd met zn drieen waren en nu word B boos als ik bij K sta ofso en K word weer boos als ik bij B sta..
    Ik weet nu echt niet wat ik moet doen..
    En waarschijnlijk komt Justin Bieber dus weer naar NL, dus wij hadden al vanalles afgesproken om met zn drieen te gaan, maar nu willen ze niet met elkaar en laten ze mij dus kiezen..
    En dat kan ik dus echt niet..
    So help me pleas..

    x


    Believe.

    Geef het wat tijd, waarschijnlijk komt het vanzelf weer goed.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ATL schreef:
    Ik zou niet met iemand gaan die 1 van mijn beste vriendinnen voor een hoer uitmaakt (':

    Inderdaad, zij is misschien ook je vriendin, maar als zij jouw andere vriendin dan hoer noemt zou ik helemaal pissed zijn. D:


    None but ourselves can free our minds.

    Ohh, jemig. No offence against your friends maar ik vind het echt best wel erg dat ze jou laten kiezen. Jij bent nog steeds allebei hun vriendin, en ik vind het echt slecht dat ze je tussen hun laat kiezen. Zeg dat gewoon tegen hun. Maarjaa, dan is het ook weer zo dat jij weer niet naar dat concert kunt..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Stray schreef:
    Kies voor B, in mijn ogen is K gewoon een meeloper en als ze je andere vriendin een hoer noemt en bang voor je is dan is het toch wel duidelijk dat het geen echte vriendin is?


    I love you Tim