• Hee, voor de mensen die met de bus naar school gaan;
    aangezien de dagkaart pas vóór 9 voor 's ochtends werkt, moet ik iets anders verzinnen om in Eindhoven op school aan te komen.
    Ik heb nog geen OV, die krijg ik over 3 maanden pas maar..

    Hoe moet ik het zo lang doen dan? Want zijn die strippenkaarten niet fokked op duur?

    edit; Bedankt voor de reacties! <3 Ik heb uiteindelijk maar even een maandabo gehaald.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 23:30 ]


    ars moriendi

    Ik doe gewoon een OV die mn ma steeds oplaad tot ik een abbo heb geregelt


    the world is filled with people that we dont understand

    je kan ook ff een ov by de supermarkt hallen heb ik ook is alleen niet op naam

    volgensmij zijn er niet eens strippenkaarten meer
    niet waar ik woon tenminste, k weet niet waar jij woont en hoe het daar zit
    je kan geloof ik wel een kaartje kopen in de bus toch ?? :X

    Gewoon kaartje kopen - maar dat is duur. Of een onpersoonlijke OV kopen en die dan zo nu en dan op moeten laden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dragonair schreef:
    volgensmij zijn er niet eens strippenkaarten meer
    niet waar ik woon tenminste, k weet niet waar jij woont en hoe het daar zit
    je kan geloof ik wel een kaartje kopen in de bus toch ?? :X

    Jaa, maar ik weet niet wat voor kaartje ik moet kopen. Want ik moet dus heen naar Eindhoven en daarna weer terug naar mijn dorpje. 8) Hoe ben ik dan het voordeligste uit?


    ars moriendi

    Als je altijd met de bus gaat, dan moet je gewoon een abbonoment kopen. Maar een OV-kaart heeft een verzendtijd van een paar dagen, heel weinig dus.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Meddows schreef:
    (...)
    Jaa, maar ik weet niet wat voor kaartje ik moet kopen. Want ik moet dus heen naar Eindhoven en daarna weer terug naar mijn dorpje. 8) Hoe ben ik dan het voordeligste uit?


    je kan ook zo'n anonieme chipkaart kopen, moet je er wel geld opzetten natuurlijk, maar ik reis gratis, dus heb er niet zo veel verstand van

    Je kunt als het goed is in de supermarkt of op het postkantoor busabonnementen kopen, dat heb ik ook gedaan. Ik zit met hetzelfde probleem ):


    I was an angel living in the garden of evil

    Taize schreef:
    Gewoon kaartje kopen - maar dat is duur. Of een onpersoonlijke OV kopen en die dan zo nu en dan op moeten laden.


    I love you Tim

    Persoonlijke OV halen. Da's geen studenten-OV. Ga naar de OV-site om er een aan te vragen? (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Strippekaart of een maand abonnementje kopen. Die heb ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hier in Amsterdam kun je gewoon een uur kaart halen voor €2,60.


    I will be.

    Ik weet niet of jullie dat in Nederland kennen, maar hier in België kan je een Buzzy pas nemen. Dat is wel duur, maar het is voor het hele jaar geldig (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Bedankt voor de reacties! <3 Ik heb uiteindelijk maar even een maandabo gehaald. ;)


    ars moriendi