• Ik heb niets met Harry potter maar hier was ik even nieuwsgierig na.

    Iemand?

    Hale schreef:
    (...)

    Ik weet het..

    Damn...


    Het is nooit te laat. Wees moedig en betreed de wereld van Harry Potter.
    We bijten niet (a;tijd) ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bandicoot schreef:
    (...)

    Het is nooit te laat. Wees moedig en betreed de wereld van Harry Potter.
    We bijten niet (a;tijd) ^^


    Dan betreed ik nu de wereld van Harry potter...

    Bandicoot schreef:
    (...)

    Het is nooit te laat. Wees moedig en betreed de wereld van Harry Potter.
    We bijten niet (a;tijd) ^^


    Maar Hermelien en Tonks/Tops zijn van mij! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    NurseJoy schreef:
    Ze werdt veel gepest. Ze was op de toiletten aan het huilen toen ze de basilisk zag en versteende+stierf


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hale schreef:
    (...)

    Dan betreed ik nu de wereld van Harry potter...

    Dan moet je nu beginnen met de films te kijken! =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bandicoot schreef:
    Ze werd gepest omdat ze lelijk was en een enorme bril had. Op een dag zat ze te huilen in de toiletten waar de toegang tot de geheime kamer zich bevond. Ze hoorde een jongen - Marten Vilijn/de jonge Voldemort -de toiletten binnenkomen en wilde zeggen dat hij op moest rotten, omdat hij er niet thuishoorde.
    Toen hoorde ze hem praten in een, volgens haar, zelfbedachte taal - wat Sisselspraak bleek te zijn (slangentaal). Hij opende met die woorden namelijk de Geheime Kamer en liet de basilisk vrij.
    Jenny kwam uit haar hokje en zag de basilisk naar haar kijken, waardoor ze stierf.
    Later werd Hagrid als schuldige aangewezen, omdat Vilijn hem betrapte op het houden van een reuze spin en men dacht dat het de spin was geweest die Jenny doodde. Zo kwam er niemand achter dat de Geheime Kamer was geopend.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Was zij niet vervloekt zodat Tom Riddle nog een horcrux kon maken?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ze werd gepest omdat ze lelijk was etc. Op een dag zat ze te huilen op de toiletten toen ze een jongen hoorden praten in sisselspraak maar dat wist ze niet.Ze roepte:GA WEG!!!!en deedt de deur open en keek recht in de ogen van de Basilisk.En stierf.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Taize schreef:
    Was zij niet vervloekt zodat Tom Riddle nog een horcrux kon maken?


    Nope.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hale schreef:
    Wat is de basilisk?

    Een wezen dat geboren is uit een kippenei dat is uitgebroed door een slang(dacht ik). De basilisk kan niet tegen het kraaien van een haan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Negligible schreef:
    (...)
    Dan moet je nu beginnen met de films te kijken! =D


    Ik ga morgen kijken voor het eerste deel.

    Avox schreef:
    (...)
    Een wezen dat geboren is uit een kippenei dat is uitgebroed door een slang(dacht ik). De basilisk kan niet tegen het kraaien van een haan.


    Uitgebroed door een pad, geen slang :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Bandicoot schreef:
    Ze werd gepest omdat ze lelijk was en een enorme bril had. Op een dag zat ze te huilen in de toiletten waar de toegang tot de geheime kamer zich bevond. Ze hoorde een jongen - Marten Vilijn/de jonge Voldemort -de toiletten binnenkomen en wilde zeggen dat hij op moest rotten, omdat hij er niet thuishoorde.
    Toen hoorde ze hem praten in een, volgens haar, zelfbedachte taal - wat Sisselspraak bleek te zijn (slangentaal). Hij opende met die woorden namelijk de Geheime Kamer en liet de basilisk vrij.
    Jenny kwam uit haar hokje en zag de basilisk naar haar kijken, waardoor ze stierf.
    Later werd Hagrid als schuldige aangewezen, omdat Vilijn hem betrapte op het houden van een reuze spin en men dacht dat het de spin was geweest die Jenny doodde. Zo kwam er niemand achter dat de Geheime Kamer was geopend.


    Big girls cry when their hearts are breaking