• Ik heb niets met Harry potter maar hier was ik even nieuwsgierig na.

    Iemand?

    Ok.

    Hebben juilie een site waar meer staat over oude hogwarts leerlingen?

    NurseJoy schreef:
    (...)

    .. Ze is neit vervloekt ^^

    Ze besloot te blijven om Olivia Spork, eht meisje dat haar zoveel pestte, te blijven terug pesten.


    Oh... well that sucks. Ik dacht dat ze vervloekt was...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hale schreef:
    Ok.

    Hebben juilie een site waar meer staat over oude hogwarts leerlingen?


    eigenlijk zou ik willen zeggen 'Lees het boek', maar daar zit je niet op te wachten.
    Wikipedia is best betrouwbaar wat dit betreft, aangezien ik de meeste dingen uit mijn hoofd weet en het dus wel overeenkomt.

    Anders heb je nog Dreuzels.com of Potterdome, maar daar kijk ik niet meer op sinds de laatste jaren...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Iemand heeft het vast al mooi verwoord, maar omdat ik het enkele dagen in het boek las, zal ik het eens vertellen.
    Ze werd gepest door een andere leerling door haar bril en ze had zich in het toilet opgesloten. Toen hoorde ze Marten Vilijn (Voldemort) in sisseltong spreken in de wc. Ze wou hem onder zijn voeten geven omdat hij helemaal niet in de meisjeswc mocht komen en toen ging ze dood omdat ze in de ogen keek van de Basilisk die uit de geheime kamer kwam. En toen is ze terugekeerd als geest om die ene een lesje te leren wie haar pestte. En nu hangt ze daar dus nog altijd rond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    NurseJoy schreef:
    Ze werdt veel gepest. Ze was op de toiletten aan het huilen toen ze de basilisk zag en versteende+stierf


    Nee, ze werd niet versteend. Dat heb je alleen maar als je de basilisk via een iets (als vergrootglas, weerspiegeling, geest) in de ogen kijkt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jenny werd véel gepest en getreiterd, toen ze op een keer huilend in de toiletten ging zitten zag ze de bas-nogiets, waardoor ze stierf.
    Wow, dat ik dat nog weet :'D


    Let it come and let it be

    NurseJoy schreef:
    *Face palm*

    Een grote slang. een mythisch wezen eigenlijk. als je recht in zijn ogen kijkt, versteen jE ens terf je. als je hem in een weerspiegeling ziet versteen je alleen en kan je gered worden.


    Je maakt een basilisk door een kippenei laten uitbroeden door een pad. (nerd)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 15:22 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Je maakt een basilisk door een kippenei laten uitbroeden door een pad. (nerd)
    \

    Dat is waar (nerd)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Je maakt een basilisk door een kippenei laten uitbroeden door een pad. (nerd)


    dat is toch zeker een grapje xD
    want ik heb een schildpad en een kip + ei:Y)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Je maakt een basilisk door een kippenei laten uitbroeden door een pad. (nerd)

    -Gaat pad zoeken-


    Let it come and let it be

    Ze werd gepest, waardoor ze op de meisjes toilet ging huilen. Ze hoorde stemmen, en dacht dat het jongens waren, ze ging uit haar wc hokje en wilde zeggen dat ze maar naar hun eigen toilet moesten, en toen ging ze dood door de Basilisk.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    CountMeIn schreef:
    (...)
    -Gaat pad zoeken-

    Ik heb er wel een voor je. In/rond mijn vijver/het meertje vlakbij. Kom maar halen xD

    En het is ondertussen al duidelijk uitgelegd. De meest volledige is die van Passerby want die verteld er ook bij hoe het komt dat ze een geest is en niet gewoon helemaal dood (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik heb net heel whikipadia doorgezocht en damn...


    Volgens mij heb ik de afgelopen jaren echt wat gemist...

    Hale schreef:
    Ik heb net heel whikipadia doorgezocht en damn...


    Volgens mij heb ik de afgelopen jaren echt wat gemist...


    Tja. het is echt een hype (geweest (: ).


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bandicoot schreef:
    (...)

    Tja. het is echt een hype (geweest (: ).


    Ik weet het..

    Damn...