• Ik heb niets met Harry potter maar hier was ik even nieuwsgierig na.

    Iemand?

    Ze werd gepest en toen had ze volgens mij de geheime kamer proberen open te maken en is ze dood door een vloek? ;'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ze werdt veel gepest. Ze was op de toiletten aan het huilen toen ze de basilisk zag en versteende+stierf

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 15:08 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uneventful schreef:
    Ze werd gepest en toen had ze volgens mij de geheime kamer proberen open te maken en is ze dood door een vloek? ;'D

    Ik dacht dat ze dood was door de basilisk in zijn ogen te kijken?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ze werd gepest, en ging toen huilend op de wc zitten. Toen hoorde ze Tom Riddle (Voldemort dus) sissen, en ze had door dat het een jongen was. Toen zei ze dat hij moest oprotten, zag ze de basilisk, en ging dus dood.
    Dat verteld ze in het boek (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik denk dat je het hele verhaal pas weet als Chamber of Secrets op Pottermore online staat...

    maar anders wat NurseJoy zegt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    NurseJoy schreef:
    Ze werdt veel gepest. Ze was op de toiletten aan het huilen toen ze de basilisk zag en versteende+stierf


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wat is de basilisk?

    *Face palm*

    Een grote slang. een mythisch wezen eigenlijk. als je recht in zijn ogen kijkt, versteen jE ens terf je. als je hem in een weerspiegeling ziet versteen je alleen en kan je gered worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    Wat is de basilisk?


    dit ding


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik dacht dat ze dood was door de basilisk in zijn ogen te kijken?


    OOOHJAAA, dat is met die vloek want ze is sws door een vloek gedood want ze is een geest?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 15:12 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zijn er nog meer geesten dan?

    Negligible schreef:
    (...)


    dit ding


    oow...

    Ze werd gepest omdat ze lelijk was en een enorme bril had. Op een dag zat ze te huilen in de toiletten waar de toegang tot de geheime kamer zich bevond. Ze hoorde een jongen - Marten Vilijn/de jonge Voldemort -de toiletten binnenkomen en wilde zeggen dat hij op moest rotten, omdat hij er niet thuishoorde.
    Toen hoorde ze hem praten in een, volgens haar, zelfbedachte taal - wat Sisselspraak bleek te zijn (slangentaal). Hij opende met die woorden namelijk de Geheime Kamer en liet de basilisk vrij.
    Jenny kwam uit haar hokje en zag de basilisk naar haar kijken, waardoor ze stierf.
    Later werd Hagrid als schuldige aangewezen, omdat Vilijn hem betrapte op het houden van een reuze spin en men dacht dat het de spin was geweest die Jenny doodde. Zo kwam er niemand achter dat de Geheime Kamer was geopend.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Uneventful schreef:
    (...)

    OOOHJAAA, dat is met die vloek want ze is sws door een vloek gedood want ze is een geest?


    .. Ze is neit vervloekt ^^

    Ze besloot te blijven om Olivia Spork, eht meisje dat haar zoveel pestte, te blijven terug pesten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    Ze werdt veel gepest. Ze was op de toiletten aan het huilen toen ze de basilisk zag en versteende+stierf


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.