• Hai,

    Ik zit met een dilemma wat betreft school
    Ik heb mijn rooster al gekregen maar het zat geen Muziek bij wat ik ook had gekozen. Nu is het zo dat ik het gewoon erbij kan laten zetten... En dat is het juist; Ruimte in mijn rooster is er zat want ik heb 7 schooluren vrij maar ik heb de meeste vakken van heel 4/5 Havo.
    Ik heb al 12 vakken en normaal hebben de meeste maar iets van 9/10 vakken.

    Dus.. wat denken jullie???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als jij graag muziek wilt moet je het doen, maar het kan zijn dat je dan wel een heel druk rooster krijgt.
    Dus je moet zelf beslissen of jij wel zulke lange dagen wil maken.


    Hope goes lost but never dies.

    Als je het kunt moet je het zeker proberen. C:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Camino schreef:
    Als jij graag muziek wilt moet je het doen, maar het kan zijn dat je dan wel een heel druk rooster krijgt.
    Dus je moet zelf beslissen of jij wel zulke lange dagen wil maken.


    Ik heb zowiezo al 3 keer in de week 9de dus ik zit tot half 5 op school -_-"


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Advena schreef:
    Als je het kunt moet je het zeker proberen. C:


    Ik kan het wel maar het betekent wel dat ik moet gaan leren(baby)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Zou ik niet doen, muziek is niet zo'n nuttige vak en je bent al zo druk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Zou ik niet doen, muziek is niet zo'n nuttige vak en je bent al zo druk.


    Dat is owk weer waar maar ik vind het wel hartstikke leuk


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als je het aankan, kun je proberen. Moet je zelf diep over nadenken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Camino schreef:
    Als jij graag muziek wilt moet je het doen, maar het kan zijn dat je dan wel een heel druk rooster krijgt.
    Dus je moet zelf beslissen of jij wel zulke lange dagen wil maken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Waarom niet? Voor muziek zal je vast toch ook niet veel huiswerk krijgen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Waarom niet? Voor muziek zal je vast toch ook niet veel huiswerk krijgen?


    Bij ons op school is het zo; kies je Muziek dan wordt je klaargesttoomd voor het Conservatarium


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Camino schreef:
    Als jij graag muziek wilt moet je het doen, maar het kan zijn dat je dan wel een heel druk rooster krijgt.
    Dus je moet zelf beslissen of jij wel zulke lange dagen wil maken.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lange dagen heb ik zowiezo al
    Maar ik ben niet helemaal overtuigd
    of ik het wel moet of ik het niet moet doen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Weetje, wij kunnen de keuze niet maken voor jou.
    Je moet zelf goed afwegen of je de lessen leuk vind, of je het dat extra huiswerk waard vind, wat je vind van lange of drukke dagen. Je moet voor jezelf gaan afwegen hoeveel je voor die muzieklessen over hebt.
    Wij kunnen alleen maar tips geven, de rest moet je zelf doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb zelf geen muziek, vind het geen ruk aan, maar mensen waarmee ik les had/heb wel. En die zeiden dat die theorie echt zo saai was, en die toetsen heel kak enzo.
    Maar als je het wilt moet je het doen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik had vorig jaar 16 vakken en dat ging ook
    Als je twijfelt zou ik het niet doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one