• idiootste maatschappijleer leraar, dan heeft de mijne hem sowieso gewonnen.

    Hij weet zijn eigen leeftijd niet, hij dacht eigenlijk dat ie 36 was maar kwam er later achter dat ie toch 37 was.
    Hij heet meneer Smit, maar nadat ie dat op het bord gekalkt had was het: 'Of, misschien niet. Heet ik eigenlijk wel meneer Smit?' En dat moesten wij dan filosofisch opvatten. Want ja het is een filosofieleraar, geen maatschappijleer leraar. Zegt ie zo: 'Ja, ik weet eigenlijk niet zoveel van de maatschappij af enzo.' Dus dat gaat lekker veel doen dit jaar worden.
    Daarna was het: 'Ja ik ben 5 dagen in een klooster geweest, om tot rust te komen.' Terwijl we daarna een discussie kregen over scheldwoorden, en hij gewoon met godverdomme schold :')
    Oja, de zweetplekken onder zijn oksel waren ook best lachwekkend, 10 minuten lang :'D
    Hij praat serieus zo langzaam en raar dat het net lijkt alsof je naar een geestelijk gehandicapte zit te luisteren -nee niks tegen die mensen maar het klinkt zo gewoon-
    Verder is hij wel chill hoor, maar het is echt een mongool haha _O_

    Dat moest ik even vertellen :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha. Ik had op de middelbare ook zo'n rare leraar. Die pakte de lipgloss van een meisje uit me klas af, en ging het zelf opdoen!-walg- En later zei hij tegen iemand die voor zijn beurt praatte; Je bent vergeten te vingeren.. En hij had nog meer van dat soort rare dingen ;S


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn economie leraar op de middelbare school spoorde ook echt niet, ging soms staan op de tafels tijdens de les :')


    -

    2Nurd schreef:
    Hahaha. Ik had op de middelbare ook zo'n rare leraar. Die pakte de lipgloss van een meisje uit me klas af, en ging het zelf opdoen!-walg- En later zei hij tegen iemand die voor zijn beurt praatte; Je bent vergeten te vingeren.. En hij had nog meer van dat soort rare dingen ;S

    Hahahaha wtf.
    Ik had ooit een Engelse lerares die dacht dat je Labello op je neus moest smeren, in plaats van op je lippen. Zat ze Labello op haar neus te smeren in de klas, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, lekker chill dan. ;'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik had vorig jaar zo'n aardige gozer. Die deed ook geen flikker dus maatschappijleer beschouw ik als niet zo belangrijk. Maatschappijwetenschappen neem ik al heeeel wat serieuzer 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hahahahahaha die gast is echt grappig. XD


    Hope goes lost but never dies.

    2Nurd schreef:
    Hahaha. Ik had op de middelbare ook zo'n rare leraar. Die pakte de lipgloss van een meisje uit me klas af, en ging het zelf opdoen!-walg- En later zei hij tegen iemand die voor zijn beurt praatte; Je bent vergeten te vingeren.. En hij had nog meer van dat soort rare dingen ;S

    -Flikkert van stoel als een parkiet van z'n stokje-


    No growth of the heart is ever a waste

    Die mensen zijn leuk x)

    Ik heb zo'n godsdienstlerares: Zij maakt echt SUPREDOMME grappen. En dan, als niemand lacht, zij zo: hè, hè?? En dan vertelt ze de mop nog een keer:8

    Wij hadden een leerkracht engels, en die vond het heel leuk om mensen te kleineren en om te zeggen: "Je bent nog minder dan mijn dikke teen." Gelukkig is hij nu op pensioen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Haha zo'n leraar lijkt me wel lol :'3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Hahahaha wtf.
    Ik had ooit een Engelse lerares die dacht dat je Labello op je neus moest smeren, in plaats van op je lippen. Zat ze Labello op haar neus te smeren in de klas, haha.

    Misschien waren haar neusgaten wel kapot. Ik wil niet weten hoe die kapot zijn gegaan... ;'x


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ik had ooit een Engelse lerares die dacht dat je Labello op je neus moest smeren, in plaats van op je lippen. Zat ze Labello op haar neus te smeren in de klas, haha.


    geniaal (yeah)

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 sep 2010 - 20:32 ]

    ik wil ook zo'n leraar ! :Y)


    everybody needs a song.

    hahaha dan heb je mijn maatschapij leraares nog niet gezien,
    ze ging in de tweede klas in een bloempot zitten toen mijn mentor de klas in kwam en toen zette ze een deksel op haar hoofd:|(lol)
    en ook gaat ze doodleuk op de tafels dansen:8(lol)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 18:41 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik had twee jaar geleden ook echt een mongolische natuurkunde leraar.
    Hij praatte tegen zichzelf, kon totaal geen orde houden, en je kon alles doen bij hem. Eén keer kwam hij mij en mijn vriendin iets uitleggen en toen nieste hij, deed hij zn hand er niet voor: op onze tafel allemaal snotdruppels. Supergoor.
    Hij praatte ook met een spraakgebrek, dus je verstond hem soms niet eens.

    En we hebben nu een hele vieze leraar levensbeschouwing.
    Het regende superhard en we hadden het eerste uur die leraar. Zo'n meisje kwam de klas binnen en haar blouse was zeiknat en haar vriendin zei dat hij doorscheen. De leraar zegt zo: "Je kunt wel hier zitten, hier is nog plek." en hij doelde op de stoel voor zn bureau. En hij keek er ook zo vies bij.
    En als ik met hem praat, staart hij naar mijn borsten o.o
    Echt zo vies.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 18:43 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.