• Hai,

    Ik zit met een dilemma wat betreft school
    Ik heb mijn rooster al gekregen maar het zat geen Muziek bij wat ik ook had gekozen. Nu is het zo dat ik het gewoon erbij kan laten zetten... En dat is het juist; Ruimte in mijn rooster is er zat want ik heb 7 schooluren vrij maar ik heb de meeste vakken van heel 4/5 Havo.
    Ik heb al 12 vakken en normaal hebben de meeste maar iets van 9/10 vakken.

    Dus.. wat denken jullie???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Camino schreef:
    Als jij graag muziek wilt moet je het doen, maar het kan zijn dat je dan wel een heel druk rooster krijgt.
    Dus je moet zelf beslissen of jij wel zulke lange dagen wil maken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik wil het eigenlijk zo laten dus dan kies ik geen muziek maar dan heb ik het gevoel dat ik iets fout want muziek is is en blijft mijn passie

    @ iedereen wel bedankt voor jullie advies


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Camino schreef:
    Als jij graag muziek wilt moet je het doen, maar het kan zijn dat je dan wel een heel druk rooster krijgt.
    Dus je moet zelf beslissen of jij wel zulke lange dagen wil maken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Weet je, ik zou het gewoon doen. Dan heb je misschien wel een vak meer, maar dat is niet een vak waar je tegenop zit. Het is wel iets wat je echt super leuk vindt. Dus ik zou het gewoon doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.