• Omdat ik me eigenlijk altijd standaard omkleed in de keuken. Haha. Ik gooi altijd mijn kleren op een stoel die er in de keuken staat (mijn broers doen dit trouwens ook) en kleed me daar eigenlijk elke dag om.

    Welke rare gewoontes hebben jullie?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 23:18 ]


    <3

    Hahahah dat is echt raar (krul)

    Lol, in mijn keuken zou ik dat nooit doen :')
    Ik heb vast wel rare gewoontes, maar ik kan er nu even niet op komen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Uhm, dat ik altijd achter me moet kijken als ik een ruimte uitga.


    I love you Tim

    Ik kan eindeloos kijken naar lampjes


    "Ignite, my love. Ignite."

    Defensive schreef:
    Lol, in mijn keuken zou ik dat nooit doen :')
    Ik heb vast wel rare gewoontes, maar ik kan er nu even niet op komen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik moet alles aanraken wat ik niet goed kan zien ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Te veel (:


    i put the fun in funeral

    zonder koffie ben ik een beest. ik ben nog maar 15 jaar en koffieverslaafd.

    en ik kan moeilijk slapen zonder eerst Slash- the godfather theme gehoord te hebben.

    en soms slaap ik liever in het shirt van mijn beste vriend dan ik de shirt van mijn vriendje.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Gaaawd, als ik dat zou doen zouden alle knappe postbodes me in ondergoed zien :'D
    Ik heb de vreemde gewoonte om ('s avonds) pas naar het toilet te gaan als iedereen al klaar is en gaat slapen, zodat ik ze langer wakkerhoudt x] (doe ik onbewust, hoor)
    En ik kan maar niet onthouden hoe mijn lievelingsliedje gaat, maar zodra ik het hoor krijg ik echt zo'n kick x'D

    EDIT: En als ik 's avonds de trap oploop, is het altijd ontzettend stil. Daarom ga ik dan maar het eerste het beste zingen wat in me opkomt, en gek genoeg klinkt het dan altijd zuiver x]

    EDIT NR2: Als ik me verveel ga ik mijn lippen opeten -.-'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 9:17 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als ik mijn neus snuit, moet ik mijn linkeroor dichthouden. Omdat ik bang ben dat mijn trommelvlies een tweede keer scheurt, haha.
    Ik sla altijd de laatste tree van de trap over bij mijn vriend.
    Ik heb standaard een pen in mijn etui zitten die het niet doet, om uit te lenen aan een kutpersoon op een toets ofzo. Ik weet het, gemeen.

    Haha in de keuken? no thanks!

    Ik heb veel rare gewoontes, maar die verschillen van tijd tot tijd, komt door dwangneurose.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik eet mijn vingers... :C


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes