• De playerige Ian Smiths date met elk meisje in New York. Tot hij op een gegeven moment Wendy Presta tegen komt. Zij is een succesvol zaken vrouw in deze grote stad en heeft een geweldig, maar eenzaam leven. Ze geeft alles op voor haar werk als columniste in een beroemd modeblad. Ian komt bij een transversie van zijn werk met haar in aanraking en wordt op slag verliefd op haar. Zal Wendy deze player kunnen om toveren tot een ware gentleman? Of is Ian zijn streken nog steeds niet verloren?


    - cover made by Teddiursa

    HIER DE LINK

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:46 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Het eerste hoofdstuk staat er nu op! Meet Ian :) Veel leesplezier! Proloog Ian


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Die ga ik wel lezen :) Ian Somerhalder? Hij is mooi :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    LoveLouis schreef:
    Die ga ik wel lezen :) Ian Somerhalder? Hij is mooi :)

    Dankje! :) en ja, dat is Ian Somerhalder, ik moest hem gewoon hebben voor dit verhaal, want hij is zeker heel mooi.. ghehe..


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Chicary schreef:
    (...)
    Dankje! :) en ja, dat is Ian Somerhalder, ik moest hem gewoon hebben voor dit verhaal, want hij is zeker heel mooi.. ghehe..


    Dan heb je zeker een goeie keuze gemaakt.
    Wat is hij een lekkerding. Maar de jongens van One Direction zijn knapper.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    LoveLouis schreef:
    (...)

    Dan heb je zeker een goeie keuze gemaakt.
    Wat is hij een lekkerding. Maar de jongens van One Direction zijn knapper.

    LOL xD Ja, ik zie ze ook op jouw plaatje staan, ik moet toegeven, zij zien er ook niet slecht uit, ghehe :3


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Chicary schreef:
    (...)
    LOL xD Ja, ik zie ze ook op jouw plaatje staan, ik moet toegeven, zij zien er ook niet slecht uit, ghehe :3


    Wat vind je van hun nieuw liedje?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    LoveLouis schreef:
    (...)

    Wat vind je van hun nieuw liedje?

    GE-WEL-DIG!! Echt, dat liedje kan ik wel honderd keer horen! Echt een mooi liedje :3 Oja! Hoofdstuk 2 staat er nu ook al op! :3 Meet Wendy! Proloog Wendy


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Chicary schreef:
    (...)
    GE-WEL-DIG!! Echt, dat liedje kan ik wel honderd keer horen! Echt een mooi liedje :3 Oja! Hoofdstuk 2 staat er nu ook al op! :3 Meet Wendy! Proloog Wendy


    Ja dat kan ik zeker ook zo elke dag aan horen.
    Donderdag als ik naar school (Mijn eerste schooldag)
    dan ga ik er een hele tijd naar luisteren.
    Het kan mij geen reet schelen wat die leerkrachten zeggen.
    Oke dat was misschien er over.

    Ik ga het meteen bekijken! :D


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    LoveLouis schreef:
    (...)

    Ja dat kan ik zeker ook zo elke dag aan horen.
    Donderdag als ik naar school (Mijn eerste schooldag)
    dan ga ik er een hele tijd naar luisteren.
    Het kan mij geen reet schelen wat die leerkrachten zeggen.
    Oke dat was misschien er over.

    Ik ga het meteen bekijken! :D

    Dankje! :) En jij gaat aankomende week pas naar school? :O Ik heb er al een week school opzitten en verga al in het huiswerk en gezeur over examens.. toch ben ik te quizlet verslaafd en schrijf er op los.. quizlet = een heerlijke manier voor huiswerk ontwijking.. ghehe.. Veel leesplezier nog btw! :3


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Chicary schreef:
    (...)
    Dankje! :) En jij gaat aankomende week pas naar school? :O Ik heb er al een week school opzitten en verga al in het huiswerk en gezeur over examens.. toch ben ik te quizlet verslaafd en schrijf er op los.. quizlet = een heerlijke manier voor huiswerk ontwijking.. ghehe.. Veel leesplezier nog btw! :3


    Yep nu donderdag is mijn eerste schooldag.
    Lukt het met dat huiswerk enzo? Ja Quizlet is verslavend xD
    Haha inderdaad leuk om dat stomme huiswerk te ontwijken.
    Dankje ! Ik ga het zeker verder lezen het is een geweldig verhaal al.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    LoveLouis schreef:
    (...)

    Yep nu donderdag is mijn eerste schooldag.
    Lukt het met dat huiswerk enzo? Ja Quizlet is verslavend xD
    Haha inderdaad leuk om dat stomme huiswerk te ontwijken.
    Dankje ! Ik ga het zeker verder lezen het is een geweldig verhaal al.

    Nou, het lukt nu nog met huiswerk, zullen we maar zeggen XD Ik ben de welbekende uitsteller-tot-de-laatste-dag-van-de-toets-of-PO... maar volgens mij zijn dat de meeste leerlingen op mijn school.. ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze drie weken van tevoren de geschiedenis toets al hadden geleerd, wat hier natuurlijk wel een beetje overdreven is, maar you get the point right? :3
    Ik probeer wel overal in het voren te werken, zodat ik meer tijd over houdt voor leuke dingen (zoals quizlet.. eigenlijk.. alleen maar quizlet.. plus snoep en koekjes eten.. xD)
    En bedankt voor je compliment :) Daardoor weet ik dat ik zeker verder ga met schrijven! :D


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Ik vind die cover echt mooi.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Ik vind die cover echt mooi.

    Dankje ik zal het direct doorgeven!! :) Toen ik hem voor het eerst zag, dacht ik ook echt, wowie! SUPERMOOI!! :D
    Allemaal het werk van Teddiursa, ik ben er nog steeds, zeer en zeer blij mee :3


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Chicary schreef:
    (...)
    Nou, het lukt nu nog met huiswerk, zullen we maar zeggen XD Ik ben de welbekende uitsteller-tot-de-laatste-dag-van-de-toets-of-PO... maar volgens mij zijn dat de meeste leerlingen op mijn school.. ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze drie weken van tevoren de geschiedenis toets al hadden geleerd, wat hier natuurlijk wel een beetje overdreven is, maar you get the point right? :3
    Ik probeer wel overal in het voren te werken, zodat ik meer tijd over houdt voor leuke dingen (zoals quizlet.. eigenlijk.. alleen maar quizlet.. plus snoep en koekjes eten.. xD)
    En bedankt voor je compliment :) Daardoor weet ik dat ik zeker verder ga met schrijven! :D


    Ik ben benieuwd hoe het dit jaar er bij mij uit ziet.
    Dat ben ik ook hoor een uitsteller (Soms toch)
    Ja ik snap je helemaal. Koekjes enzo zijn inderdaad ook verslavend.
    Is graag gedaan he. Het verhaal is echt al goed :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    LoveLouis schreef:
    (...)

    Ik ben benieuwd hoe het dit jaar er bij mij uit ziet.
    Dat ben ik ook hoor een uitsteller (Soms toch)
    Ja ik snap je helemaal. Koekjes enzo zijn inderdaad ook verslavend.
    Is graag gedaan he. Het verhaal is echt al goed :)

    Whaha XD Dus dan ben ik niet de enige uitsteller (A) Er staat ook weer een nieuw hoofdstuk op xD Echt Ian is erg.. maar zal je wel zien en dit is nog maar een klein deel van zijn uitgaansleven xD Stel je voor, dat doet hij elke dag..


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman