• Ik moet vanaf dinsdag weer naar school.
    Als mijn wekker om 7 uur gaat, dan blijf ik toch alsnog tot half 8 liggen.
    Ik wil dit dit jaar niet doen, mrja dat heb ik al zo vaak gezegd.
    Hoe o hoe, kan ik ervoor zorgen dat ik toch om 7 uur er meteen uitkom?
    Tips?
    Dit zijn ook tips voor anderen btw, niet alleen voor mij.


    Dus zet hier tips neer voor iedereen die hier last van heeft.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 18:22 ]


    Where words fail, music speaks

    Ik zet mijn wekker dan gewoon aan de andere kant van de kamer, dan ben ik gedwongen op te staan om hem uit te zetten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wel, wat bij mij werkt: ik ga de laatste vakantiedag gewoon gaan slapen wanneer ik wil, maar ik word wel door mijn pa mijn bed uit getrokken. Nja, dan loop ik 1 dag suf rond, maar die avond val ik weer vroeg in slaap en is mijn ritme terug.


    Olive

    Bear schreef:
    Ik heb precies hetzelfde,
    ik zet nu mijn wekker een uur vroeger dan normaal.Dan kan ik nog een halfuurtje blijven liggen.En dan gaan douchen, zodat ik helemaal wakker word :3


    Maar als je dat doet, word je toch supervroeg wakker? Krijg je dan geen wallen enzo?


    There's a star in you.. RIP Campbell

    Atropos schreef:
    Als mijn wekker gaat dan zet ik altijd direct mijn leeslamp aan. Dat brandt echt vreselijk in je ogen, en dan wordt je wel wakker. (':

    Ik ook, anders val ik weer in slaap.. (joehoe)


    Let the Night embrace you

    3 wekkers zetten. 1 een uur voor je moet opstaan, een een kwartier voor je moet opstaan en een op het uur dat je er echt uitmoet.

    gebruik je gsm, wekker, mp3,...

    meestal heb ik ook 2 wekkers omdat ik er om halfzes uitmoet.

    en mijn wekker die ik zet om halfzes staat aan de andere kant van mijn kamer, dus moet ik daarheen lopen,...

    nouja :p


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je wekker gewoon eerder zetten dan dan eruit gaan wanneer je wakker bent, dat doe ik haha


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik heb drie wekkers. Eigenlijk waren ze om er voor te zorgen dat ik niet zou blijven liggen, maar ik kwam er al snel achter dat ik dat niet deed. Nu zijn ze mijn douche-tijd, aankleed-tijd en ontbijt-tijd ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb er nooit zo'n probleem om eruit te komen :]
    Ik rol eruit en gooi een plens water in mijn gezicht van koud naar warm water.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    als je naast het gordijn ligt moet je hem open trekken.
    door dat felle licht kan je niet meer lekker liggen.

    *dit werkt bij mij* Maar verder heb ik ook een hele irritante moeder die de dekens van me af trekt en het kussen onder mijn hoofd vandaan trekt waardoor ik het koud krijg en niet meer lekker ligt :Y)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    BeHuffelpuf schreef:
    zet je wekker veder van je vandaan :'D


    smartass, doe ik ook altijd =DDDDDDDD


    | Reality is for people that lack imagination |

    *Zet de wekker vroeg
    *Leg hem ver weg van je bed, zodat je moet opstaan om hem af te zetten
    *Laat je ouders of zus/broer je wakker maken

    Zo'n springende wekker, die door de kamer gaat stuiteren als die afgaat. Ja, die zijn er serieus hahha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Uneventful schreef:
    Dwingen, wees streng voor jezelf.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Je wekker gaat om 7 uur? Ik moet 7 uur weg hahah! en dan iets meer dan een uur reizen!


    To infinity and beyond •

    I don't know, als ik wakker word ben ik meteen klaarwakker...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.