• Gaan zwemmen in een put water, omdat al men vrienden het willen -_-' en ik ben der al eens geweest, en vond het wel leuk, maar ik hou niet zo van al dat slijk enz xD maar nu MOET ik echt, omdat ik men vrienden niet wil teleurstellen =(
    en eigenlijk wou ik naar een waterdoolhof

    ZELFMEDELIJDE xD

    -.-'

    Wow.. boeiend forum ¬¬


    Crack a bottle

    Wow.. boeiend forum ¬¬

    omg zeg dat je gwn daar liever niet wilt zwemmen :P

    Jij liever dn ik. O.O


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    omg zeg dat je gwn daar liever niet wilt zwemmen :P

    jah heb ik nu al 100 keer gezegt, maar ze zeggen dat ik me maar moet aanpassen, en eigenlijk vind ik da wel erg

    Jij liever dn ik. O.O

    nou ik heb ook echt geen zin ^^

    ik heb ooit is in een visput gezwommen als ik klein was met men pa --' nou en? zo vies is da ni ok die vissen en al raken u aan enja das slijmerig ma tis water geen monsterxD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    zwemmen in vieze slijk putten is coewl!! x'D

    ik heb ooit is in een visput gezwommen als ik klein was met men pa --' nou en? zo vies is da ni ok die vissen en al raken u aan enja das slijmerig ma tis water geen monsterxD

    Ik ben bang van vissen -_-' maar dat zwemt er gelukkig niet xD

    zwemmen in vieze slijk putten is coewl!! x'D

    Maar eigenlijk wil ik gewoon niet gaan, omdat ik niet ion bikini wil lopen, omdat ik me dan dik voel, enja, eigenlijk zegt iedereen dat ik nie dik ben, maar toch, ik voel me in bikini nie zo goed in men vel =(

    (...)
    Maar eigenlijk wil ik gewoon niet gaan, omdat ik niet ion bikini wil lopen, omdat ik me dan dik voel, enja, eigenlijk zegt iedereen dat ik nie dik ben, maar toch, ik voel me in bikini nie zo goed in men vel =(
    ja ik voel me ooit nooit goed in een bikini omdat al mijn vriendinnen mager zijn en ik ben niet dik maar zeker niet dun maarja dan blijf ik gewoon in het water x]

    Blub.°


    It even took me by surprise

    (...)
    Maar eigenlijk wil ik gewoon niet gaan, omdat ik niet ion bikini wil lopen, omdat ik me dan dik voel, enja, eigenlijk zegt iedereen dat ik nie dik ben, maar toch, ik voel me in bikini nie zo goed in men vel =(

    dat heb ik ook maar ik draag meestal een zwemshort (zo'n jongens zwembroek je weet *en nee geen ballenknijper xD omg*)
    maajah ik voel me altijd dik -.-'

    (...) ja ik voel me ooit nooit goed in een bikini omdat al mijn vriendinnen mager zijn en ik ben niet dik maar zeker niet dun maarja dan blijf ik gewoon in het water x]

    Nja, maar ik ben eigenlijk nuja, gewoon xD maar je slecht in je vel voelen is echt niet leuk, daarom probeer ik het te ontwijken maar nu moet ik dus echt, en das het niet leuke :(

    Maar ik overleef het wrs wel

    maar dan minder bedoel ik xD