• Opeens heeft iedereen het over Pokémon.
    Ik woon onder een steen? :(


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I like cats.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ik snap die link niet tussen die 2

    Op youtube staan er filmpjes van One Direction waarin ze reclame maken voor pokemon zeg maar


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    SecretRose schreef:
    (...)
    Op youtube staan er filmpjes van One Direction waarin ze reclame maken voor pokemon zeg maar


    .. Ik hou niet eens van 1D.
    Maar goed :Y) Dat is denk ik niet wat deze hype starte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    .. Ik hou niet eens van 1D.
    Maar goed :Y) Dat is denk ik niet wat deze hype starte.

    Ik gaf enkel een theorie xD
    En het kan zo zijn niet waar


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Het was toch zo dat iemand een topic opende over een liedje van Pokemon (ofzo) en toen kwam iemand op het idee om met z'n allen een pokemon naam te nemen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dit is niet eens een hype, pokemon is er gewoon altijd al geweest. En als je je eraan stoort heb je gewoon lekker pech. Ik moet ook telkens de JB en One Direction hype negeren. Nu mag jij dat eens een keer doen :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Je doet alsof het een ziekte is o-O
    Come one... Laat ons ff.. we laten jullie toch ook met de hp hype en ook toen je JB Hyve was enal ?

    Ik heb er niets tegen hoor. Kvind het grappig ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    screamswag schreef:
    Ik heb pikachu knuffel. c:


    ik ook :D
    zo lief en groot
    en hij was afgeprijsd naar 20 gulden (ja mensen, toen waren er nog guldens)

    ik kom uit het Pokémon tijdperk en ben er trots op :Y)

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik heb er niets tegen hoor. Kvind het grappig ^^

    Het was ook meer gericht tegen de mensen die er wat op tegen hebben ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dragonair schreef:
    (...)

    ik ook :D
    zo lief en groot
    en hij was afgeprijsd naar 20 gulden (ja mensen, toen waren er nog guldens)

    ik kom uit het Pokémon tijdperk en ben er trots op :Y)


    Ik kreeg 'm gratis van een kerel. (yeah)


    I like cats.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ik snap die link niet tussen die 2




    U antwoord


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    My god. The pokemon hype is neit gestart door !D *1D komt mijn strot uit*
    Iemand postte het pokemon liedje in het forum. Dat is hoe eht gekomen is.

    en in mijn ogen is dit geen Hype eigenlijk, Pokemon gaat al heel lang mee ^^
    als je het neit leuk vind, okay, best. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    My god. The pokemon hype is neit gestart door !D *1D komt mijn strot uit*
    Iemand postte het pokemon liedje in het forum. Dat is hoe eht gekomen is.

    en in mijn ogen is dit geen Hype eigenlijk, Pokemon gaat al heel lang mee ^^
    als je het neit leuk vind, okay, best. ^^


    Pokemon is idd al oud, maar het is nu gwoon net ff wat populairder dan anders :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Deze 'hype' is niet gestart door One Direction. Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Afijn. Ik wil wedden dat hij toch niet langer dan een weekje duurt, so keep your hair on.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ninetales schreef:
    Deze 'hype' is niet gestart door One Direction. Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Afijn. Ik wil wedden dat hij toch niet langer dan een weekje duurt, so keep your hair on.


    Gaat moeilijk worden, aangezien de usernames 2 weken tot een maand niet veranderd kunnen worden. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Togepi schreef:
    (...)

    Gaat moeilijk worden, aangezien de usernames 2 weken tot een maand niet veranderd kunnen worden. (cat)

    Lol, mensen vergeten dat toch c;
    Anyways, I don't care, Ik vind Pokémon awesome, ik plande al een tijdje om een pokérelated username te nemen en dus maak ik gebruik van deze awesome tijd ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.