• Opeens heeft iedereen het over Pokémon.
    Ik woon onder een steen? :(

[ topic verplaatst door een moderator ]

I like cats.

ZivaDavid schreef:
    Ohnee... Zijn er hier meer mensen die niet besmet zijn met de hype?

Me! ;D

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Come on, wees blij. JB IS VOOORBIJ!

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

NurseJoy schreef:
    Ik WIST dat deze topic ging komen 8D

*Vind deze Hype leuker dan al die andere Hypes. Deze gaat namelijk jaren mee*
    Ja logisch als ze na 1 seizoen opeens 100 andere nutteloze seizoenen gaan maken ._."

Today will be Girl's Day party with you~

Pikachu, ik kies JOU!

"Well, well. Look who we've got here!"

ZivaDavid schreef:
    (...)

Nee oooooooh neeee!!!!!!! Zijn screamswag en ik dan de enigste die niet besmet zijn?

Ik ben ook niet besmet.
    Er is trouwens een kans dat het door One Direction komt. Er zijn allemaal filmpjes waarin zij pokemon spelen etc.

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Uneventful schreef:
    Come on, wees blij. JB IS VOOORBIJ!

Wil jij dan Chansey worden? ;[

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Negligible schreef:
    (...)
    Me! ;D

Finally!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik lief jou ik zoek zo lang naar mensen die niet besmet zijn met deze hype.

Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

SecretRose schreef:
    (...)
    Ik ben ook niet besmet.
    Er is trouwens een kans dat het door One Direction komt. Er zijn allemaal filmpjes waarin zij pokemon spelen etc.

Nee, het komt door mij odmat ik een topic aanmaakte over die Usernames nadat iemand anders een topic over de titelsong maakte :3

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Weirwood schreef:
    Hypes zijn nooit leuk (no_chears)

Big girls cry when their hearts are breaking

Togepi schreef:
    (...)

Nee, het komt door mij odmat ik een topic aanmaakte over die Usernames nadat iemand anders een topic over de titelsong maakte :3

Kan ook, maar er zullen er ook vast een paar zijn die door One Direction pokemon helemaal geweldig vinden

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

ZivaDavid schreef:
    (...)

Finally!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik lief jou ik zoek zo lang naar mensen die niet besmet zijn met deze hype.

Je doet alsof het een ziekte is o-O
    Come one... Laat ons ff.. we laten jullie toch ook met de hp hype en ook toen je JB Hyve was enal ?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

SecretRose schreef:
    (...)
    Kan ook, maar er zullen er ook vast een paar zijn die door One Direction pokemon helemaal geweldig vinden

Ik snap die link niet tussen die 2

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

SecretRose schreef:
    (...)
    Ik ben ook niet besmet.

Jeej!!! Ik lief jou ook! Het is zo moeilijk om mensen te vinden die niet besmet zijn met die hype...nu maar hopen dat Snivellus(Q-bbf) er ook niet mee besmet is.

Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

pika foto's klaar. nu uploaden. maar eerst... PANNENKOEK :9~

I like cats.

Haha, ik had dit verwacht.
    Eerst van die topics over Jb, One direction en Harry Pottter waarover mensen zeuren dat het een hype is en nu is dit aan de beurt :Y)

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.