• Ik heb een probleempje
    Ik mag van mijn vader geen oorbellen voordat ik 18 ben
    en daar ben ik het dus niet mee eens!!
    ik wil echt heel graag oorbellen(h)
    Van mijn moeder mag het wel, maar zij gaat zich er niet mee bemoeien
    van die clip dingen vind ik onzin
    en ze gaan pijn doen aan mijn oren
    als ik het gewoon doe,
    mag ik een heel jaar niks meer volgens mij(zip)

    Heeft iemand dus tips om mijn vader over te halen??

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 21:37 ]


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Matched schreef:
    Ik mocht ze al toen ik 6 was, dus vind ik 18 wel heel erg overdreven.


    Ex astris, sciencia

    ik draag al oorbellen sinds ik 2 was C:
    srry kan je dan niet helpen :C meschien zeggen dat 9 van 10 meiden oorbellen draagt:Y)


    Shoganai i ne~

    C18 zei op 27 aug 2011 - 21:45:

    Aurox schreef:
    Stiekem vind ik dat echt belachelijk. Oorbellen doen toch niemand kwaad? Ik vind het vaak wel charmant/elegant staan (: Een piercing zou ik nog wel snappen, maar oorbellen?
    Een vriendin van me heeft ook nog maar een half jaar oorbellen omdat ze ze pas op d'r 16e mocht, dat vind ik zo vaag :')

    Weet je ook waarom je vader niet wilt dat je oorbellen neemt?
    Ik weet helaas niet hoe je hem over zou kunnen halen...

    Ja, ik heb me ook vaker afgevraagd wat nu het verschil is tussen piercings en oorbellen: het zijn in wezen gewoon gaten in je lijf, maar het ene soort gat kan voorkomen dat je die goedbetaalde baan krijgt en met het andere soort gat maakt het niet uit.
    Best hypocriet hoe wij denken..


    ja zeg dat ik had een Corset piercing bestaande uit 40 ringetjes op mijn rug alleen al oop school mag ik ze niet dragen puur door de opleiding ook al zijn ze niet te zien


    You people laugh because I'm different I laugh because they are all the same

    Ik heb al oorbellen sinds mijn 2 jaar. Misschien kun je eens vragen waarom niet?

    OMG iedereen die heeft gereageerd of gaat reageren
    heel erg bedankt

    ik denk dat zodra hij dit ziet hij het al goed vind
    ook al zal het me wel verbazen

    @flare ik was van plan braaf mijn huiswerk te maken en goede cijfers te gaan halen en vragen als verjaardags kado'tje niet boos wordenxD

    maar iedereens tips zijn echt heel goed en ik ga ze gebruiken;)


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Ik vind het heel raar, mijn nichtje had al oorbellen toen ze twee jaar was, & ik heb ze ook al lang. Maar ik weet echt niet hoe je hem kan overhalen. Misschien moet je hem vragen waarom hij het niet wil?


    Save me from myself.

    Euhm, niet echt.
    Ik heb er zelf nog een paar gaatjes bijgestoken en daar was mijn moeder niet al tevreden mee :'D Dus ik zou zeggen, niet bij jezelf doen of er gaan steken zonder dat je ouders de toestemming geven.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right