• Ik heb een probleempje
    Ik mag van mijn vader geen oorbellen voordat ik 18 ben
    en daar ben ik het dus niet mee eens!!
    ik wil echt heel graag oorbellen(h)
    Van mijn moeder mag het wel, maar zij gaat zich er niet mee bemoeien
    van die clip dingen vind ik onzin
    en ze gaan pijn doen aan mijn oren
    als ik het gewoon doe,
    mag ik een heel jaar niks meer volgens mij(zip)

    Heeft iemand dus tips om mijn vader over te halen??

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 21:37 ]


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Nee sorry. (no_chears)


    They fell in love, didn't they?

    Hustle schreef:
    Nee sorry. (no_chears)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Beetje overdreven reactie van je pa?!
    Iedereen heeft oorbellen, dat is niet zo erg, ik zou het wel begrijpen als je geen piercing mag of tattoo dar zijn e meningen over verdeeld bij ouders,

    Wtf... wat vaag?
    Waarom mag je geen oorbellen dan? Ik mocht ze zelf toen ik 10 was, hadden m'n ouders ook geen problemen mee ("Doe maar, maar niet gillen als het pijn doet" )
    Maareh, misschien moet je gewoon al je overtuigingskracht in de strijd gooien? Of een heel jaar lang trouw elke avond afwassen en je huiswerk afmaken?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 21:37 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    zeuren aan zijn kop?
    Nee sorry!

    Volgens mij kun je gewoon naar de juwelier lopen en ze laten zetten. Weet niet of je daar 16 voor moet zijn, maar als je dat al bent, ben je sowieso veilig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vraag waarom je ze niet mag en haal zijn argumenten onderuit.
    Iedereen heeft ze zowat, dus waarom zou je ze niet mogen. Daarbij als je die klip dingen mag, waarom dan geen echte?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Stiekem vind ik dat echt belachelijk. Oorbellen doen toch niemand kwaad? Ik vind het vaak wel charmant/elegant staan (: Een piercing zou ik nog wel snappen, maar oorbellen?
    Een vriendin van me heeft ook nog maar een half jaar oorbellen omdat ze ze pas op d'r 16e mocht, dat vind ik zo vaag :')

    Weet je ook waarom je vader niet wilt dat je oorbellen neemt?
    Ik weet helaas niet hoe je hem over zou kunnen halen...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb al sinds mijn veirde oorbellen , sow ik kan je niet helpen, sorry(cat)


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Wat vaag. Er is toch helemaal niks mis met oorbellen? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik mocht ze al toen ik 6 was, dus vind ik 18 wel heel erg overdreven.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hebben je vriendinnen oorbellen? Neem ze dan eens mee naar huis en laat zien hoe normaal het is dat meisjes van jouw leeftijd oorbellen hebben.
    En zeg anders dat je het zelf betaald en laat weten dat je bijvoorbeeld alleen knopjes of niet enorm overdreven oorbellen draagt?
    En ach, anders moet 't helaas maar op je 18e, zonder oorbellen vergaat de wereld niet hoor, ik ken wel meer mensen die ze niet hebben ^^


    “Love is a contradiction.”

    oke simpel heb ik ook gedaan dreig dat je een tatoeage laat zetten als je geen oorbellen mag en meestal mag het dan nog niet dan laat je een leuke henna tatoeage zetten die is er met een weekje wel weer van af en dan mag je opeen s wel oorbellen werkte heel goed

    OF
    anders zeg je dat je gepest word als je van die clip oorbellen draagt en dat je daar ongelukkig van word en dat willen ze vast niet toch

    je moet ze gewoon een beetje week maken dan mag het wel hoor

    in ieder geval veel succes gewenst

    XXXX


    You people laugh because I'm different I laugh because they are all the same

    Flare schreef:
    Wtf... wat vaag?
    Waarom mag je geen oorbellen dan? Ik mocht ze zelf toen ik 10 was, hadden m'n ouders ook geen problemen mee ("Doe maar, maar niet gillen als het pijn doet" )
    Maareh, misschien moet je gewoon al je overtuigingskracht in de strijd gooien? Of een heel jaar lang trouw elke avond afwassen en je huiswerk afmaken?


    I was an angel living in the garden of evil

    Aurox schreef:
    Stiekem vind ik dat echt belachelijk. Oorbellen doen toch niemand kwaad? Ik vind het vaak wel charmant/elegant staan (: Een piercing zou ik nog wel snappen, maar oorbellen?
    Een vriendin van me heeft ook nog maar een half jaar oorbellen omdat ze ze pas op d'r 16e mocht, dat vind ik zo vaag :')

    Weet je ook waarom je vader niet wilt dat je oorbellen neemt?
    Ik weet helaas niet hoe je hem over zou kunnen halen...

    Ja, ik heb me ook vaker afgevraagd wat nu het verschil is tussen piercings en oorbellen: het zijn in wezen gewoon gaten in je lijf, maar het ene soort gat kan voorkomen dat je die goedbetaalde baan krijgt en met het andere soort gat maakt het niet uit.
    Best hypocriet hoe wij denken..


    No growth of the heart is ever a waste