• Gotta catch them aaaaaaaaallllll :9


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 16:12 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 0:54 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ohh man guys, dit wordt geen nieuwe hype hè? Nee toch? Nee toch?!


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    Ohh man guys, dit wordt geen nieuwe hype hè? Nee toch? Nee toch?!


    Te laat


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Te laat


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)





    Ik heb liever pokemon dan ondedirection of justin bieber. Harry potter was ook wel cool.

    Maar ik voel me altijd zo oud door pokemon D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)



    Ik heb liever pokemon dan ondedirection of justin bieber. Harry potter was ook wel cool.

    Maar ik voel me altijd zo oud door pokemon D:



    Dude D: why D: ik ben 17 en heb 68 pokemon poppetjes op me vensterbank staan + een pikachu knuffel + een pikachu om me nek +5 digimon knuffels + een elmo en een pino knuffel


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb al mijn pokemon games en pokemon kaarten nog. POKEMON NEVER DIES!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sudowoodo schreef:
    (...)


    Dude D: why D: ik ben 17 en heb 68 pokemon poppetjes op me vensterbank staan + een pikachu knuffel + een pikachu om me nek +5 digimon knuffels + een elmo en een pino knuffel


    Doe er een bij, dan heb je een leuker getal ;D

    Omdat ik pokemon niet meer volg sinds de tweede generatie, dus sinds de spellen silver/gold voor gameboy advance. De eerste 150 ken ik allemaal. Die uit silver/gold ken ik voor de helft. Die van daarna HELEMAAL niet. Dus als iemand daarover begint, en ik begin over Arrowhack of Farfetch en die kennen ze dan niet omdat ze toen nog in hun luiers poepten... D:


    quidquid excusatio prandium pro

    "Hey there, owls. I'm Dinner, the mouse."


    There's power in the words you whisper.

    We hebben thuis alle Pokemon films(cat)


    (Be)lieve in (you)rself

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Doe er een bij, dan heb je een leuker getal ;D

    Omdat ik pokemon niet meer volg sinds de tweede generatie, dus sinds de spellen silver/gold voor gameboy advance. De eerste 150 ken ik allemaal. Die uit silver/gold ken ik voor de helft. Die van daarna HELEMAAL niet. Dus als iemand daarover begint, en ik begin over Arrowhack of Farfetch en die kennen ze dan niet omdat ze toen nog in hun luiers poepten... D:


    ;D
    en bedoel je die ?


    Cubone is liever

    whaa die stomme vogel doet et niet.. wacht
    Niks gedaan en hij doet et?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 1:38 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    ;D
    en bedoel je die ?


    Cubone is liever


    Goedzo :Y)
    Kende je die of had je gegoogelde? :P
    Magmar en Dragonite? Scyther? Die ken je vast, die is de coolste pokemon die er is, zodra ik die had werd het mijn belangrijkste pokemon :P

    Maar nog steeds, jij bent 17, scheelt niet zo heel veel. Een 15 jarige of 14 jarige die de eerste 150 kent is moeilijk te vinden. Een 12 jarige kent wss charmander niet eens D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Goedzo :Y)
    Kende je die of had je gegoogelde? :P
    Magmar en Dragonite? Scyther? Die ken je vast, die is de coolste pokemon die er is, zodra ik die had werd het mijn belangrijkste pokemon :P

    Maar nog steeds, jij bent 17, scheelt niet zo heel veel. Een 15 jarige of 14 jarige die de eerste 150 kent is moeilijk te vinden. Een 12 jarige kent wss charmander niet eens D:


    ik ken ze ;P alleen die tweede was moeilijk omdat je het verkeerd spelde
    en die 3 ken ik natuurlijk ook ;D
    Seel, weazing, bellsprout


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kende de eerste 150 voordat ik fatsoenlijk kon praten. Je noemde een nummer en ik kon precies zeggen welke het was, en eventueel nog evoluties. Gooosh, ik vond dat vroeger zo fantastisch.


    It's time to be happy again.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    ik ken ze ;P alleen die tweede was moeilijk omdat je het verkeerd spelde
    en die 3 ken ik natuurlijk ook ;D
    Seel, weazing, bellsprout


    Seel is die witte zeehond, weazing de evolutie van koffing, twee aan elkaar gegroeide zwevende stenen die gas uitbraken, en bellsprout is een plantpokemon die eruit ziet als een plant op pootjes met een gele bloem als hoofd :Y)


    quidquid excusatio prandium pro