• Gotta catch them aaaaaaaaallllll :9


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 16:12 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Seel is die witte zeehond, weazing de evolutie van koffing, twee aan elkaar gegroeide zwevende stenen die gas uitbraken, en bellsprout is een plantpokemon die eruit ziet als een plant op pootjes met een gele bloem als hoofd :Y)


    Haha sweet memories dit. ;3 Wie kent nog meer die film dat Mew tegen Mewto gaat vechten en Ash verandert in steen? - wtf ik ben echt een kneus maar die hebben we thuis op video (aa) -.


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Haha sweet memories dit. ;3 Wie kent nog meer die film dat Mew tegen Mewto gaat vechten en Ash verandert in steen? - wtf ik ben echt een kneus maar die hebben we thuis op video (aa) -.


    Pfff, gezien. En stiekem bijna gehuild :Y) (Ik was nog heel klein D: )



    Datte dus xD

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 1:48 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Pfff, gezien. En stiekem bijna gehuild :Y) (Ik was nog heel klein D:)

    Ahh haha ik ook, dat was toen echt de 'mooiste' film die ik kende. Ik heb alle andere gezien met oppassen etc. maar die ik zelf had was toch de allerallerleukste.


    It's time to be happy again.

    AHHHW NOOO. Dat plaatje, hoe zielig.


    It's time to be happy again.

    Wij hadden pokemon, de Lord of the Rings films en Harry Potter.
    BESTE JEUGD DIE ER IS :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nightingale schreef:
    (...)
    Ahh haha ik ook, dat was toen echt de 'mooiste' film die ik kende. Ik heb alle andere gezien met oppassen etc. maar die ik zelf had was toch de allerallerleukste.


    Ik heb verder alleen de tweede film gezien, maar die herriner ik me nauwelijks, en de derde film de eerste helft fso


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    Wij hadden pokemon, de Lord of the Rings films en Harry Potter.
    BESTE JEUGD DIE ER IS :Y)


    LOTR heb ik nooit zo leuk gevonden, but don't get me started about HP. Echt, ik realiseer me nu pas dat er gewoon nóóit meer een nieuw boek of nieuwe film komt. Nooit meer die kriebels die ik 10 jaar lang heb gehad. Zo hard gehuild bij de film, en alleen omdat het afgelopen is. Niet om Lily & Snape, Fred, sowieso alle mensen die sterven.. Nee, ik huilde omdat het binnen een half uur klaar zou zijn.


    It's time to be happy again.

    DeSlenderman schreef:
    Wij hadden pokemon, de Lord of the Rings films en Harry Potter.
    BESTE JEUGD DIE ER IS :Y)

    I AGREE!!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Pfff, gezien. En stiekem bijna gehuild :Y) (Ik was nog heel klein D: )



    Datte dus xD


    Dude als ik die film nu kijk [en dat kan ik.. we hebben video ;D] dan ga ik alsnog keihard janken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightingale schreef:
    (...)

    LOTR heb ik nooit zo leuk gevonden, but don't get me started about HP. Echt, ik realiseer me nu pas dat er gewoon nóóit meer een nieuw boek of nieuwe film komt. Nooit meer die kriebels die ik 10 jaar lang heb gehad. Zo hard gehuild bij de film, en alleen omdat het afgelopen is. Niet om Lily & Snape, Fred, sowieso alle mensen die sterven.. Nee, ik huilde omdat het binnen een half uur klaar zou zijn.


    Goed excuus voor een gigantische Emma Watson poster: Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Pfff, gezien. En stiekem bijna gehuild :Y) (Ik was nog heel klein D: )



    Datte dus xD

    Ik heb toen zo hard gehuild ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Dude als ik die film nu kijk [en dat kan ik.. we hebben video ;D] dan ga ik alsnog keihard janken


    Awwww, baby! :P

    Maar, mijn jonge mede-trainers, ikke ga slapen. Ik moet morgen taart eten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Awwww, baby! :P

    Maar, mijn jonge mede-trainers, ikke ga slapen. Ik moet morgen taart eten :Y)


    En bedankt..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    We're the Harry Potter generation.
    hmm, dit wijkt een beetje af van het topic, maargoed.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 1:57 ]


    It's time to be happy again.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    En bedankt..


    Ik bedoel het niet kwaad. Je bent geen baby :Y)


    quidquid excusatio prandium pro