• Helemaal op de voorpagina van bv Het Laatste Nieuws en De Gazet Van Antwerpen. Met deze foto. En dat moest ik even melden.
    Jullie ooit ook al eens in de krant of zo gestaan?

    Orphan schreef:
    Het is wel een mooie foto vind ik, al is het voor een jammere gebeurtenis ):


    En ja, ik heb zelf ook al eens in de krant gestaan. Al vond ik t geen leuke foto haha x'D Er stond een stuk over een stoplicht voor fietsers die een bepaalde route naar school fietsen. Dus toen maakte ze een foto van allemaal overstekende fietsers, met mij als grootste in beeld -.- x'D


    Inspiration can hit you any time

    ik heb 3 keer op de voorpagina gestaan van een of andere domme krant.. hihi

    JChoo schreef:
    ik heb 3 keer op de voorpagina gestaan van een of andere domme krant.. hihi

    Haha, ach je stond erop ;3

    Oohja ik heb die krant btw, ik zo tegen me vader 'kijk dat meisje is van Quizlet!' haha.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    De foto vind ik wel mooi.

    Ik heb best wel vaak in de krant gestaan met de judo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Orphan schreef:
    Het is wel een mooie foto vind ik, al is het voor een jammere gebeurtenis ):


    Ivar Oosterloo.

    Adrian schreef:
    Oohja ik heb die krant btw, ik zo tegen me vader 'kijk dat meisje is van Quizlet!' haha.

    Hahah -famous-

    Abrazo schreef:
    (...)
    Hahah -famous-

    Haha ja, Hij vond het een mooie foto zei die.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja (: Toen we Nederlands kampioen waren met Twirlen (:


    To infinity and beyond •

    Adrian schreef:
    (...)
    Haha ja, Hij vond het een mooie foto zei die.

    Zeg tegen je papa dat hij erg bedankt is :Y)

    Ik heb nog nooit in de krant gestaan, maar ik vind het wel leuk voor jou, hoewel het natuurlijk jammer is van de gebeurtenis.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]