• Helemaal op de voorpagina van bv Het Laatste Nieuws en De Gazet Van Antwerpen. Met deze foto. En dat moest ik even melden.
    Jullie ooit ook al eens in de krant of zo gestaan?

    een keer omdat ik een 'wens' had gewonnen waardoor ik een dag met een fotograaf mocht meelopen
    een klein artikeltje omdat ik een fotowedstrijd had gewonnen
    een keer interview van voetbal omdat ik jongste van team was
    en verder wel een paar keer gewoon een fotootje in de krant van voetbal als ik kampioen was geworden


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Orphan schreef:
    Het is wel een mooie foto vind ik, al is het voor een jammere gebeurtenis ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ja ik heb wel is in de krant gestaan, met mn school ofzo;P
    en een keer in een tijdschrift maar datw as alleen met een verhaalt geen foto ofzo


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Orphan schreef:
    Het is wel een mooie foto vind ik, al is het voor een jammere gebeurtenis ):


    (+ ja, ik heb al in de krant gestaan)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Aww, wat een mooie foto!
    Ik sta binnenkort misschien in de krant... Er zijn journalisten uitgenodigd naar de opendeurdag van mijn sportclub en ik ga dan juist demonstreren enal... x)


    Where there is a sea there are pirates...

    Jij bent trouwens vorig jaar op dezelfde dag als ik naar Rock Werchter gegaan :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Ohmygod.
    Ik zag die krant hier liggen met die foto. Zo toevallig dat jij dat bent. ;o Ik vond het een mooie foto trouwens. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja toen ik 2de was voor een schrijfwedstrijd een paar jaar geleden

    ja, ben ooit in de krant gekomen. Ongeveer 5 malen en een aantal keren op TV maar geen van beiden in Nederland, Je mag raden waar ik woon :P


    -

    Je staat er mooi op, maar jammer dat het voor zoiets vreselijks is.
    Ik heb een paar keer in de plaatselijke krant gestaan vanwege kinderboekenjury en het Vakantiespel


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik heb nog nooit in de krant gestaan.
    Wel al 2x op tv geweest. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Orphan schreef:
    Het is wel een mooie foto vind ik, al is het voor een jammere gebeurtenis ):


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Nog nooit in de krant gestaan of toch niet dat ik me 1 herinner en 2 dat ik nog weet. (: En inderdaad een mooie foto!

    Orphan schreef:
    Het is wel een mooie foto vind ik, al is het voor een jammere gebeurtenis ):

    Ik heb al in de krant gestaan (een aantal keren in Kerk & Leven :$ -bij mijn plechtige communie- en met mijn school doordat we 25 000 euro hadden opgehaald voor damiaanactie & toen ik in het 3e kleuter zat met: Wat wil ik later worden)
    En ook al eens op tv (Fata Morgana)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 19:16 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Torchic schreef:
    Jij bent trouwens vorig jaar op dezelfde dag als ik naar Rock Werchter gegaan :9~

    Really? Nice :Y)

    & iedereen; bedankt n,n