• Regio Geel/Mol, provincie Antwerpen zit met een onweer. Een ZWAAR onweer. Dus ik ga mij verschansen in mijn bed -damn die donderslag was hard, now I'm scared D:-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik woon naast antwerpen net, en heb geen donder fso? Mhh, ik haat echt onweer, De zomer komt nu gewoon in de winter en de winter in de zomer...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Adrian schreef:
    Ik woon naast antwerpen net, en heb geen donder fso? Mhh, ik haat echt onweer, De zomer komt nu gewoon in de winter en de winter in de zomer...

    Inderdaad, stom he?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Adrian schreef:
    Ik woon naast antwerpen net, en heb geen donder fso? Mhh, ik haat echt onweer, De zomer komt nu gewoon in de winter en de winter in de zomer...

    Inderdaad, ik heb het gevoel dat de zomer nog moet beginnen. Terwijl we volgende week al weer naar school mogen. :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik heb het gevoel dat de zomer nog moet beginnen. Terwijl we volgende week al weer naar school mogen. :c

    Ja, wanneer we naar school moeten gaat het dan goed weer worden, en als we vakantie hebben is het ijskoud. Echt niet normaal, maarja de wereld veranderd nu eenmaal.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hier was het onweer om 5u30 -_-


    Never run out of reasons to smile...

    DDLovato schreef:
    hier is ook onweer (nogal logisch, hier is het ook regio Geel/Mol)


    het is zo goed als gedaan hier (ik hoop voor de rest van het jaar)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    DDLovato schreef:
    (...)

    het is zo goed als gedaan hier (ik hoop voor de rest van het jaar)

    Me hopes so too.. Ik haat onweer echt D:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    VAnochtend hadden wij erge onweer en hee veel regen gehad :S


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Blijkbaar was het vanmorgen vlak boven ons huis. En ik ben de enige die er doorheen heeft geslapen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nu onweert het keihard bij mij! Met hele dikke hagel *O*


    -

    Hier ook, en ik ben echt doodsbang voor onweer ):


    Destroy what destroys you.

    by my ist net gedaan (hoera)

    I <3 onweer, we verstaan de leraar er niet door en we gaan met z'n allen over het weer praten... dag dag les (puh)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Wacht even. Antwerpen ? Ik merkte niks x'D

    Ik moest met dat weer naar school fietsen vanochtend ._.
    Het leek wel nacht!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor