• Ik heb al verschillende topics bekeken, maar ik vind het niet. En ik heb ook al geprobeerd, maar dat lukt ook niet en nu voel ik me dom D:
    Vraagje1; Hoe maak je een template voor een story?
    Vraagje2; Hoe maak je je veranderingen van die balk met 'home, quizzen,...' definitief? Ik heb de hele header (bovenaan dus) een andere kleur gegeven, heb mijn template opgeslagen en hem bij 'mijn instellingen' geactiveerd en nog blijft die header groen, blauw en de kleuren die ik niet wil. Dus als iemand me zou kunnen helpen, dan ben ik je heel erg dankbaar =D
    x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je moet telkens op opslaan klikken.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Je moet telkens op opslaan klikken.

    Ja, dat doe ik ook..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je template is enkel bij je profiel, quizzen, stories etc., niet op het forum hé?


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Je template is enkel bij je profiel, quizzen, stories etc., niet op het forum hé?

    Jaja, dat weet ik :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je moet op "Templates" klikken om een nieuwe aan te maken. Als je een story maakt, klik je op 'Story Aanpassen' en dan staat er bij een balkje "template" en dan klik je op dat ding en sla je hem op.
    Als je je Template aan hebt gepast op je profiel, zal hij alleen op jouw profiel zichtbaar zijn. Als je niet op je profiel staat neemt hij de gewone Quizletkleuren weer aan.

    Voor die bovenste menubalk moet je bij een nieuwe template helemaal naar onder scrollen, die balkjes ook kleur geven en dan op opslaan klikken. Als het goed is is het nou opgeslagen als je op 'profiel' klikt. Maar als je je Template weer aanpast, zullen de menubalkjes weer gewoon groen en blauw zijn. Daarom moet je die dus elke keer opnieuw aanpassen, elke keer als je heel de template aanpast. :'D

    - edit: ja, het kan ook zijn dat je op 'verberg template' hebt geklikt, klik daar nog een keer op en ze zijn er weer. (:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 20:33 ]

    Heb je niet op 'verberg template' gedrukt?

    Hooligan schreef:
    Heb je niet op 'verberg template' gedrukt?

    Maar dan zou ik toch de template op mijn profiel niet zien?
    Ik heb de template van op mijn profiel aangepast zodat die balkjes ook een ander kleur zouden hebben. Sla ik het op en ga naar mijn profiel, maar die header verandert gewoon niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, dat is een foutje. Hebben volgens mij meer mensen last van.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Ja ik weet het wel alleen vind het moeilijk om uit te leggen.

    Privacy schreef:
    Ja, dat is een foutje. Hebben volgens mij meer mensen last van.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bij mij is hij anders hoor als ik bij jou kijk. Maar ik heb het ook al vaak voor gehad. Hij verandert soms pas na enkele uren, heel vreemd. (: