• De opstand is afgelopen en de rebellen hebben Panem in handen. De winnaars hebben gestemd en er zal nog één hongerspelen komen met kinderen van het capitool.
    Lavenna Snow (Lavy) wist al van te voren dat dit er aan zat te komen en omdat zij het enige kind in de familie Snow is, weet ze ook dat ze mee moet doen. Ze wilt proberen alle tributen te laten stoppen met vechten en de spelen met z'n allen te overleven. De rebellen zijn toch niet harteloos?
    Maar krijgt ze de tributen wel zover en wat als de nieuwe president toch wel harteloos lijkt?


    Doen of niet doen?

    Iedereen die doen zegt krijgt een melding aangezien ik er dan van uit ga dat je hem wilt lezen ;)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 10:21 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Doen! (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Flare schreef:
    Doen! (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wow, zo te zien zijn er best wel weinig Hunger Games Fans :O


    Happy Birthday my Potter!

    Jaaa, doen! Kun je het me melden als hij begint?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Doen! _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Doen! Ik had ook ooit het idee van wat er zou gebeuren als de Tributen gewoon in staking gingen en zouden afspraken elkaar niet meer te vermoorden. Dat zouden ze namelijk wel kunnen doen. Maargoed, dan zou het Capitool wel andere enge dingen verzinnen om ze zelf te vermoorden, ofzo.

    Maar ik wil 'm wel lezen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    Doen! Ik had ook ooit het idee van wat er zou gebeuren als de Tributen gewoon in staking gingen en zouden afspraken elkaar niet meer te vermoorden. Dat zouden ze namelijk wel kunnen doen. Maargoed, dan zou het Capitool wel andere enge dingen verzinnen om ze zelf te vermoorden, ofzo.

    Maar ik wil 'm wel lezen (:


    Ja, maar omdat dit keer de rebellen de hongerspelen maken wil ze het proberen xD


    Happy Birthday my Potter!

    Doen, pb me als ie er is =O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hier is ie; Armistice (The 76th Hunger Games)


    Happy Birthday my Potter!