• Mijn stiefmoeder.

    Komt mijn vriend net thuis van het werk. Hij had honger en was moe dus maakte ik een tosti voor hem. Zij zo 'Je bent verdomme zijn slaafje niet hij heeft ook handen'. Ok dat negeerde ik maar.

    Daarna zaten ik en mijn vriend een flimpje te kijken op de laptop en ik lag met mijn hoofd op zijn schoot. Zij weer 'Doe verdomme niet zo klef'.Ok dat negeerde ik ook maar.

    En toen kwam mijn moeder even de oplader van mijn telefoon brengen.
    Mijn moeder draagt altijd jurken. En mijn stiefmoeder zo 'Koop toch eens een broek stom wijf'.

    Toen was ik er klaar mee. Ik heb haar helemaal de tering gescholden. Niemand praat ze over mijn moeder.

    Iemand net zo leuke verhalen?

    Dat wijf is je moeder toch niet?
    Wat jij met je vriend doet mag je zelf weten.
    en zij mag zich gewoon niet met jouw moeder bemoeien.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Uneventful schreef:
    Dat je dat pikt, oh my god, is dat asociaal stuk de baas in huis of zo?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Pantalaimon schreef:
    Leuke stiefmoeder 0.o

    Cockney schreef:
    Ik noem de mijne doorgaans "stiefmonster" of stiefloeder"; zegt dat genoeg?


    - out -


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    mijn stiefmoeder wou me naar een psycholoog hebben, omdat ik niet 'goed' was, terwijl het alleen maar om het geld ging. je krijgt dan zo'n uitkering weet ik veel wat voor shit..en dat pikte mijn moeder niet aangezien er niks met me aan de hand is. en mijn vader had ook niks tegen mijn moeder gezegd, pas toen ik er al een x heen was geweest..


    Life is a beautiful struggle

    Poseidon schreef:
    Wat heb jij een asociale stiefmoeder, echt hoor.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    En je vader zegt er niets van?
    Damn, als dat familie van mij was had ik die al lang de grond in geklopt!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    En dan zul je zien, dat ze stiekem een Q-account heeft, en dat ze nu leest dat iedereen haar haat (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Fountain schreef:
    En je vader zegt er niets van?
    Damn, als dat familie van mij was had ik die al lang de grond in geklopt!


    Hij houd toch nog steeds van haar.

    Vraag me niet waarom.

    Lekker aardig zeg O_o not. Ik kan begrijpen dat je haar verrot gescholden hebt, dat had ik denk ik ook gedaan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg